Eşimin ailesi hayatıma çok karışıyor, siz olsanız ne yapardınız?

Herkese merhaba ben 25 yaşındayım. Yeni evliyim bu yil evlendim. Eşimle aramizda hic bir problem yok ama ailesi o kadar çok burnunu sokuyor ki hayatımıza. Ben açık bir insanım, eşim benim boyle olduğumu bilerek evlendi. Benim ailem bu konuda bana hiç zorluk çıkarmadı, biz rahat bir aileyiz boyle büyüdüm. Eşimin annesi, ablası, kardeşi, babası, kuzeni, halası, teyzesi tüm sülale bana karışıp duruyor. Yok mini giyme, şunu giyme bunu giyme, saçını kızıl yapma, kestir saçlarını çok uzun, gözlerin zaten renkli gözüne makyaj yapma, yüzün zaten güzel yüzüne makyaj yapma, evinin dizaynını şöyle yap böyle kotu duruyor, yatağın su tarafta olsun böyle hoş görünmüyor falan filan akliniza gelebilecek her turlu şeye karisiyorlar.6 ayda canımdan gezdim. Büyüklerim diyorum bugüne kadar bir kez olsun karşı gelmedik, saygısızlık yapmadım ama herkesin sabrinin bir siniri var cidden bıktım kaç defa uyardım güzellikle anlamıyorlar.15 yasinda ki kardeşi bile karisiyor sacima kiyafetime. Esimlede konustum defalarca ne yapayim ailem diyor. Her gün bizdeler zaten, gelsinler basimin üstünde yerleri var ama benim hayatıma karışmasınlar. Ben ozgurlugumun kisitlanmasina gelemem, eşim karışmıyor onlara ne? Vallahi çok sıkıldım boyle olmas , zaten hiç bir şeye karışmıyor eşim sürekli ben hallediyorum herşeyi. Böyle olacagini bilseydim cidden evlenmezdim. Ne yapmaliyim? Siz olsaniz ne yapardiniz?
Eşimin ailesi hayatıma çok karışıyor, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla