Teşekkür ederim önerilerin için Bide şöyle bişeyi sormak istiyorum Hiç sevgilim olmadı benim bu şeyleri yüzündende olmuyor Etrafımda herkesin sevgilisi var ayrıca üni ortamı da biraz farklı hiiç benlik değil ama derslerime ve kendi hayatıma odaklanamıyorum ne düşünüyorsun bu konuda derslerimi yapamıyorum ama hedefim yurt dışı Bide şey İlerde kedili teyzelerden olmamam dimi
Bu yaşadığın tramvanin bir eseri. Sende özgüven kaybı oluşmuş bunun sonucunda da lafın gelisi söylüyorum yanlış anlama aşağılık duygusu olmuş. Kendini yetersiz, ozguvensiz hissediyorsun. Belki bunu kitaplarla tedavi edebilirsin belki de sana seni özel hissettiren bir insan. Neyin ilaç olacağını bilemezsin korkma ve korkularınla yüzleş. Korkmak hiç bir zaman sonucu değiştirmez sadece bizi sabote eder. Seni sabote etmesine izin verme. Kendi benliğinin farkında ol ve saygı duy 😉
Istemek var istemek var. Gercekten isteyen bunun bitmesi icin ne gerekiyorsa yapar. Sosyal fobi falan sorun degil sen istersen tum bu gozunde buyuyen seyleri yokedersin. Aslinda zaten bunlar suni dertler
Dedim ya sadece korku, aslinda gercek degil. Korkular ustune gidilerek asilir. Basamaklari teker teker cikmak onemli. Sen ilk basqmagi gormeuip merdivenin en ustjne gozunu dikerken gozun korkar. Adim adim oyle kolay, hatta eglenceli olur ki.
Evet işte bir basamak atlıyorum sonra korkup tekrar en dibe geri dönüyorum ben sürekli ve bilmediğim çok şey var gibime geliyor yani yaşıtlarımdan gerideyim
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Ailede sevgi görmeyen ve tacize uğrayan (taciz tecavüz değil yanlış anlaşılmasın*) biri olarak nasıl mutlu olabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu tür olaylar büyük tramva yaratıyor insan da psikolojik destek alabilirsin iyi gelecektir
Bikeresinde denedim ama işe yaramadı
Psikoloji kitapları oku doğan Cüceloğlu gibi onunda faydası olur
Aslında okuyupta kendimi kötü hisetmemden korkuyorum
Yani nebileyim denerim yine de
Hiç değilse bu konuda bir bilgim olur
Tam tersine iyi hissedersin. Doğan Cüceloğlu savaşçı ve var mısın kendini keşfetmeye kitaplarını okuyabilirsin. Gerçek özgürlük kitabı da güzel
Teşekkür ederim önerilerin için
Bide şöyle bişeyi sormak istiyorum
Hiç sevgilim olmadı benim bu şeyleri yüzündende olmuyor
Etrafımda herkesin sevgilisi var ayrıca üni ortamı da biraz farklı hiiç benlik değil ama derslerime ve kendi hayatıma odaklanamıyorum ne düşünüyorsun bu konuda derslerimi yapamıyorum ama hedefim yurt dışı
Bide şey
İlerde kedili teyzelerden olmamam dimi
Ve şöyle bir şey de var kendimi kadın gibi de hissedemiyorum
Bu yaşadığın tramvanin bir eseri. Sende özgüven kaybı oluşmuş bunun sonucunda da lafın gelisi söylüyorum yanlış anlama aşağılık duygusu olmuş. Kendini yetersiz, ozguvensiz hissediyorsun. Belki bunu kitaplarla tedavi edebilirsin belki de sana seni özel hissettiren bir insan. Neyin ilaç olacağını bilemezsin korkma ve korkularınla yüzleş. Korkmak hiç bir zaman sonucu değiştirmez sadece bizi sabote eder. Seni sabote etmesine izin verme. Kendi benliğinin farkında ol ve saygı duy 😉
Çok haklısın herşeyden korkuyorum ben kendim olmaktan bile
Deme öyle ya
Guzel bi insanin karsina cikip hayatq bakisini degistirmesini bekliceksin. Olacak bu inan
Bilmiyorum valla artık zaten asosyalim de sosyal fobim de var
Yanlız kalmasam bari
Kendimi kadın gibi de hissetmiyorum bide
Peki bunu gercekten asmak istiyor musun? Lafta degil gercekte
Evet neden istemeyim
Istemek var istemek var. Gercekten isteyen bunun bitmesi icin ne gerekiyorsa yapar. Sosyal fobi falan sorun degil sen istersen tum bu gozunde buyuyen seyleri yokedersin. Aslinda zaten bunlar suni dertler
Korkum var benim bu yüzden yapamıyorum
Dedim ya sadece korku, aslinda gercek degil. Korkular ustune gidilerek asilir. Basamaklari teker teker cikmak onemli. Sen ilk basqmagi gormeuip merdivenin en ustjne gozunu dikerken gozun korkar. Adim adim oyle kolay, hatta eglenceli olur ki.
Evet işte bir basamak atlıyorum sonra korkup tekrar en dibe geri dönüyorum ben sürekli ve bilmediğim çok şey var gibime geliyor yani yaşıtlarımdan gerideyim
Aslinda geride degilsin. Sen oyle saniyosun. Bu korkulari bi kenara birakip kendine odaklanirsan isin cok kolay