Hayatı boyunca acı çeken ve sevilmeyen bir insan nasıl mutlu olur?

Daha doğarken başladı benim hikayem; annem doğduğumda istememiş beni, sürekli ablamla beraber beni ağlatırlardı beni döverdi, babam başka çocuklara iyi davranır bana kızardı, ablam sürekli hakaret ederdi, okulda mahallede arkadaş sandığım kişiler hakaret eder, döver, beni kullanır vb idi. Bir insan hele ki bir çocuk neden bu acıları yaşar neden 24 yılda hiç sevilmez? ( ömrümün çoğunda hastanede geçti makinaya bağlandım, yattım kan verdim vb bir kere of demedim ama bu insanlar işte... )
Hayatı boyunca acı çeken ve sevilmeyen bir insan nasıl mutlu olur?
Cevapla