Eşim taharet bile almıyor. Ona artık katlanamıyorum?

Evlenmeden önce gayet temiz ve bakımlıydı. Evlendikten sonra yavaşça kendini saldı. Bu kadar pis bir insan olamaz. Ev onun yüzünden ahır gibi. Kendisi de ahırda b*okun içinde yaşayan sığırlar kadar temizdir ancak. Yıkanmıyor, temizlenmiyor, kokuyor, tırnaklarını kesmiyor... Bir insan taharet bile almaz mı ya?30 yaşında adam g*ötü pis geziyor. Yeni doğmuş bebek misin sen? İlişkiye yelteniyor, onun o pisliğini görünce ondan kaçıyorum. Bu yüzden sürekli kavga ediyoruz. Evde hiç huzurumuz yok. En kötüsü çocuğumuzu da kendisine benzetmeye başladı. Oğlum babasından görüp ellerini yıkamıyor, dişlerini fırçalamıyor. Ona zorla yaptırıyorum, bu yüzden çocuğumun gözünde "kötü anne" oluyorum. Eşim bi' de çocuğumuza temiz olması için baskı yaptığım için kızıyor. Oğlum da kendisi gibi bir mikrop yuvası olsun istiyor herhalde. Boşanmak istiyorum ama ailem yok, çocuğum küçük. Bu şekilde yaşamak da cehennem azabı gibi. Ne bitmez çilem varmış. Ben ne yapacağım?

Eşim taharet bile almıyor. Ona artık katlanamıyorum?
Cevapla