Sizce kim haklı veya bu konu hakkındaki düşünceleriniz nedir?

Erkek kardeşim yurt dışı eğitimine gitti nişanlımı da yolculamaya çağırdım işi vardı sonrasında kardeşime sordum ‘iyi yolculuklar’ tarzı bir şey yazdı mı diye hiçbir şey yazmadığını söyledi bunun üzerine nişanlıma gelmediğini ve yazmadığını bunun ayıp olduğunu söyledim o da bana asıl onun arayıp abi ben gidiyorum demesi gerektiğini onun iyi yolculuklara araması gerektiğini söyledi sizce hangi davranış doğru
Sizce kim haklı veya bu konu hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Cevapla