Kadın olmak mı zor yoksa insan olmak mı zor?

2 gün önce üniversite konuşması yapıyordum ailemle. Yaşadığım şehirde puanım yetmediği için yetenek sınavı için şehir dışına gidicem. Ailem git senin hayatın dedi. Ama 1 tane abim onlar gittikten sonra ağzıma sıçtı, bana başka şehire gitmeyecegimi söyledi eğer gidersen abin değilim 2 ay sonra düğünüme de gelme dedi evime adımını bile atma dedi. Sonra seni karşımda si*kseler teca*vüz etseler bile ellemicem dedi. Bende tamam dedim abim değilsin o zaman sen yoluna ben yoluma dedim. 3 gündür de konuşmuyoruz bana dokunmaya ne hakkı var. Zaten 8 9 yaşında beni tecavüz eden etti bunu kimseye daha söylemedim, bana bunu nasıl der?

Kadın olmak mı zor yoksa insan olmak mı zor?
Cevapla