Çalıştığım yerdeki hırsız kasiyeri şikayet etmeli miyim?

Çalıştığım yerde gayet sevilen ve haram yememiş birisiyim. Çalıştığım yerin günlük cirosu 120 bin tl civarı ve yoğun. kasiyerin ise günde 2 3 bin tl cebe indirdiğinin haberini aldım. kendisi altına motor çekti, ayrı eve çıktı ve yurt dışı planları var.

Ekmek yiyoruz sonuçta ne olursa olsun. bu adamı şikayet etmeli miyim?

Bu çocuğu şikayet etsem günah mı kazanırım sevap mı kazanırım? ayda 90 bin tl para kazanıyor günlük 2 3 bin tl ye vurunca,

Çalıştığım yerdeki hırsız kasiyeri şikayet etmeli miyim?
Cevapla