Arkadaşlar market çalışanı bana hırsız muamelesi yaptı nereye şikayet edebilirim?

a101 gittim taburelere baktim begenmedim almadim kirmizi peceteler gelmisti onu alacaktim kasaya gittim cok sıra vardı bir pecete icin beklemek istemedim peceteyi dondurma dolabinin ustune biraktim ciktim disarda arkadasimi bekliyordum a101 calisaninin beni takip ettigini fark ettim bir sure sonra yanima geldi markete gelin bir dedi anlamadim dedim urun almissiniz dedi ne ürünü ne diyorsunuz dedim pecete dedi o sırada da subedekilerle telefon da konuşurdu dondurma dolabinin üstünde dedim sonra telefondakine dedi o da urunun orda oldugunu soyleyince ozur dilerim dedi ne özürü be bilip bilmeden takip etmek nedir ya dedim benim yapabilecegim bisey degil sube dedi diyor a101 şikayet nuarasini aradim mail de attim ama bisey yapacaklarini sanmıyorum bir bayanı boyle rencide edemezler nereye sikayet edebilirim
Arkadaşlar market çalışanı bana hırsız muamelesi yaptı nereye şikayet edebilirim?
Cevapla