BİM çalışanı beni dolandırdı onu nereye şikayet edebilirim?

Bugün bir ürün satın aldım. Kasaya ödemeye geçtiğimde fişe baktığımda, ürünün fişteki fiyatının etiketteki fiyatından 3 kat daha pahalı olduğunu gördüm. Kasadaki çalışana, "Aldığım ürünün etiketindeki fiyat farklıydı, fişte ise 3 katı yazıyor, bir hata yapmışsınız." dediğimde, "Kasada geçen neyse fiyat odur." diyerek hatasını kabul etmedi. İtiraz etmeme rağmen ısrarla hatasını kabullenmedi. Ben de "Böyle saçma şey olur mu, insanları bildiğiniz dolandırıyorsunuz!" dedim ve olayı daha fazla büyütmemek için marketten ayrıldım.
Güncellemeler
6 ay
Ürünü iade ettim
BİM çalışanı beni dolandırdı onu nereye şikayet edebilirim?
Cevapla