İş yerindeki biri taciz etti ne yapmalıyım bilmiyorum çalıştığım yer çok iyi. Gerekli yere söyledim?

İşten servisle dönerken 3-4 kişi vardık serviste. Benim ineceğim yeri geçmişiz faekedince burada ineyim ben abi dedim. O da zor olur ben dönüşte bırakayım dedi. Nelere gideceğini sordum 3 yer saydı. Tamam dedim. Herkesi bıraktı. Ben arkalarda oturuyordum Sedef ne yapıyorsun orada dedi hiç abi dedim. Gelsene dedi. Nereye dedim yanıma buraya dedi. Böyle iyiyim dedim. İyi misin dedi. Evet dedim. Sonra aradan 15-20 dk geçti. Abi nereye gidiyoruz dedim niye uzadı bu kadar dedim. Paketi bırakıcam dedim. Sordum nerelere gittiğini paketi bırakacağını söylemedin niye söylemedin dolaştırıp duruyorsun dedim. Sustu. Sonra paketi vereceği yere geldik. Bıraktı geldi paketi. Dedim en kestirmeden hızlı şekilde götür dedim. Servis iş yerinden 4:20'de hareket etti ben eve geldiğimde 6'ydı. İnsan kaynaklarını aradım bildirdim durumu. Geçici biriymiş. Normalde başka bir şoför varmış. İki hafta izinli olduğu için alel acele aldık onu ben konuşucam dedi. Çalıştığım yer çok iyi yer cv'me değer katar. Bana çok şey katıyor. Çok şey öğreniyorum. Ben ne yapmalıyım işten çıkmalı mıyım

İş yerindeki biri taciz etti ne yapmalıyım bilmiyorum çalıştığım yer çok iyi. Gerekli yere söyledim?
Cevapla