Hala sünnet düğünü yapan cahiller var, saçmalık değil mi?

Ay gördükçe çıldırıyorum kızlarda regl olunca düğün yapılsın o zaman bu kadar saçma şey mi olur ya sırf erkeğin çükü kesildi diye düğün yapmak nedir :D? bu arada anne babalar sağlıklı sünnet bebek doğduktan sonra ilk 3 ay içinde sünnet yapılması daha sağlıklı diğer türlü sırf düğün yapacaksınız diye çocuğun ilerdeki tüm cinsel hayatının içine ediyosunuz haberiniz olsun ayrıca lütfen yıl olmuş 2022 şu saçma geleneklerinizi bırakın bi yana

Hala sünnet düğünü yapan cahiller var, saçmalık değil mi?
Cevapla