Ya bu düğün saçmalığı neden kaldırılamıyor ?

Neticede insanları toplamak çok saçma o gün o kadar insan onların ne halt yiyeceğini biliyor bunu göbek atarak anons ederek haber etme geleneği ve de altın takarak gerdeği taçlandırma geleneği saçma değil mi hele o konvoy ve kornalar geline takılan 0 km hediye paketi kurdelası bunların hepsi arap kültürü etkisimi barindiriyor iğrenç gelenekler millet gerdeğe giriyor diye neden deli gibi altin takılıyor ya da millet doğum yapınca insan neden para takıyor deli gibi rahatsız edici davul zurna korna sesiyle ilk ilişkilerini cümle aleme duyurmak gibi ilkel toplum yapısından kalan çağdışı olan bu geleneği sürdürmenin mantığı nedir ben onlar gerdeğe girecek diye doğuracak diye para takmak zorunda mıyım ya da onların davulunu zurnasını dinlemek zorunda miyim hayır dugun bitince bu iki insan ailelerinin yüzümlne nasıl bakıyorlar neticede aileler o işi yapacak diye evlerine postaliyor gençleri sabah damadın ailesi çocuklarını arıyor aralarındaki durumu öğrenmek için sanki anasıyla babası gelinle evlenmiş gibi gerdeğe de burunlarını sokuyorlar kizin babası anası düğünde göbek atıp duruyor damat akşama kızını götürecek diye ben açıkçası bu kafayla gram ilerlenmeyecegini düşünüyorum çağdışı antimodern toplumlar böyle saçmalıklarla uğraşır bu ülke dışında böyle sacmasapan şeyler yapan yok yapanlar da geri kalmis ulkelerdir afganistan pakistan hindistan vs gibi yaparsın nikahını yemekli oldu bitti bu ne saçmalıktır
Ya bu düğün saçmalığı neden kaldırılamıyor ?
Cevapla