İznik'te oluyormuş bu. Damat arkadaşıyla beraber vince asılmış ve içi su dolu depoya defalarca kez batırıp çıkarmışlar :D

İznik'te oluyormuş bu. Damat arkadaşıyla beraber vince asılmış ve içi su dolu depoya defalarca kez batırıp çıkarmışlar :D

Türklerin bazı gelenekleri evet hem de aşırı saçma yok konvoy halinde kornalara basmak silah atmak ki bu duruma çok kızıyorum geçen haber de gördüm balkon da oturan yaşlı amca kurşun sonucu hayatını kaybetmiş düğün değilmiş ama çıkan kurşun sonucu kazara adama isabet etmiş Türkiye çok serbest bırakılıyor böyle tehlikeli şeylere ceza getirilmeli
Ben iznikliyim bunlar düğün geleneği değil arkadaşlar arasındaki eğlence anlaşmalı olarak ve burada düğününde ne yapıldıysa sende aynısını arkadaşına yaparsın gelenek diye saçma sapan bilip bilmeden algı yapmayın hangi yörenin geleneğinde böyle bir şey var aw ne kafasızsınız dhshs şakaya eğlenceye bile gelenek diyolar
bence kız istemeden tut kınaya kadar hepsi saçmalık biz evleneceğiz bilginiz olsun diye aileleri tanıştırır kaynaştırırsın anlarım mal alır gibi kız istemek saçmalık ne yani vermezlerse evlenemicekmi insanlar birde kına var tabi oturuyor gelin etrafında ellerde mumlarda dönüyorlar herkes şıkır şıkır gösterişle giyinmiş falan.. ııııykkk..
Cevap
48Cevap
Aslında Bursa'nın Adana'dan farkı yok.😂
Bence gelenekler yaşatılması gereken bir şeydir gadası
Bunların bence evlenmesine ya da üremesine izin verilmemeli yasak getirilmeli...
Bursalıların böyle haberleri beni çileden çıkarıyor ya rezil ediyorlar insanı her yerde ne ilginçlik var ise Bursada haber olmaktan bıktık be 😂
Yakında gelenek diye hadım etmeseler 🤣 gün geçmiyorki enteresan bişey görmeyelim " Aynen kardeşim bizde bu gelenek 1700den beri damadı çarmıha geriyoruz "
Erkeğe şiddete son. Erkekler kapatılsın. 6285 sayılı erkeğin beyanı esastır kanunu derhal yürürlüğe girsin.
Tarihi açıdan bu kadar önemli, dünyaya malolmuş bir şehrin geleneğine bak mk
Nalet olsun size ya!
Gelenek adına Toplu cinsel istismar yapmazlar Damada. İnş. gelenek görenek adına erkek nasıl rencide edilir adlı calısma.
Evet hiç tanımadığın muhattap bile olmadığım tipleri ailem tanıyır diye kıvırtmaları için masraf yapmak evet saçma
Dünya bu diye bi dizi var. Orada da saçma sapan düğün geleneklerini ti'ye almışlar. Tam bunun gibi şeyler.
Vinç operatörüyüm, düğününde Vince asılmak istenenler iletişime geçebilir ajsjddjd şaka lan sakın ha çok riskli olum 😂
Israrla apt@lca yaşamak isteyen toplumlara Allah da akıl fikir vermez.
İznik nere yahu İzmir var izmit var iznik de mi varmış
Böyle saçma gelenekleri kim buluyor gereksiz gerçekten
Böyle bir düğün geleneği yok. Bence damat çok bunalmış sıcaklardan 😂😂
Türkiye'de yaşamak bile başlı başına saçmalık, adetleri daha da katlanılmaz. :D
Bunlar bildigin halka açık işkence eğlence değil damat damatlıktan soğur la
Yok öyle bir şey sonradan çıkarılmış aptalca gelenekler diz boyu
Büyük konuşmayı sevmem ama ben böyle geleneğin.. yakınından geçmek istemem diyeyim
100 yıl önce vince damat mı asıyorlarmış bu ne zaman geleneksel hale gelmiş
Merhaba,
Evet saçma buluyorum, örf adet gelenek görenek hepsinin canı cehenneme! 😅
Evet tuhaf gelenekler var.. 😅
Hatta bana uydurma gelenler…
Vallahi ben ağar abi takılıyorum... hic isim olma... giyerim takımımı ortalıkta kafam dik gezerim... hic isim. olmaAdetle filan...
Haaa suda bi gercek fazlada ağar olmayin ben evde kaldim bu arada 😃
Başlı başına kendisi saçma vallaha ben girişmem böyle şeylere.
Allah aklı başında iyi insanlarla karşılaştırsın
iyi taktik soğuk suyla damadın ateşini düşürüyorlar 🤣🤣😅😅
böyle bir geleneği bunca zamandır duymamam çok ilginç
Dügünlerin kendileri zaten başlı başına bir saçmalık o yüzden gelenekleri sorgulamak bence doğru değil
sksok bişeyler uydurup duruyorlar, nerenin geleneğiymiş bu ya? hayır amaç ne? çok aptal görünüyorlar.
nasıl bır gelenek bu eskıden vınc mı vardı :) uydurma bır gelenek
Saçmalık tabiki. Kazada yaşanabilir , yaralanma, ölüm vb. ne gerek var.
Saçmalıktan başka bişey değil
Şaka mı bu :)) ilk kez duydum
Ne sacma sapan bi adet bu
Ben böyle gelenek görmedim Bursa da
Zalak insan çok fazla xd
Hayir bence eğlenceli
Güneş fazla ağır geldi millete bu yıl. 😃
Ya damat boğulsa böyle şeyler yapılmamalı
gelenekler komple saçma
Gelenek denilen her şey saçma
rezalet bir durum
Evlenmek eziyet olmamalı
Ne kadar beyinsiz bir toplum
Ne kadar saçma adetlerimiz var
Abartmayalım adamı vince asmak ne
Bu geleneklerin olduğu cemiyette evlenen ahmaktır.
gereksız hareketler ya
Yok ebesinin şeyi , bana bunu yapana vinci sokarım
Saçmalık ki ne saçmalık
Örf adet dedikleri her şey saçmalık.
Nedeni olmalı ! gelenek deyip geçmeyin lütfen
Evet geliyor
Düğün genel olarak saçma bir sey
Saçmalık kelime olarak yetersiz kalır
Gelenekler hep saçma geliyor
Allah akıl fikir versin.
İlginç
S! ker! m öyle geleneği der kızdan ayrılırım awq
Mxmxmxm çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?