8 yıllık ilişkim 1 adım ileri gitmezken sevgilimin ablasının bayramını kutlamak zorunda mıyım?

8 yıllık ilişkim var. Dün sevgilimin morali bozukmuş hayırdır sevgilinden mi ayrıldın diye dalga geçmiş. Resmen adım sevgiliden ileri gitmiyor ve benimle ilişkimle dalga geçmesi beni çok sinirlendirdi. Bugün bayram. Normalde ablasına hep yazarım ama bugün yazasım gelmiyor. Sizce kutlamak zorunda mıyım?
8 yıllık ilişkim 1 adım ileri gitmezken sevgilimin ablasının bayramını kutlamak zorunda mıyım?
Cevapla