2 ay önce ayrıldığımız eski sevgilimin doğum günü kutlasam çok mu basit kız durumuna düşerim?

Sevgiliyken doğum günümü kutlamadi bahane olarak da hastayım hastayken onu takip edemem dedi sonrasın da ben ara vermek istedim sen bilirsin dedi ertesi günde ben bana ara verelim diyen birisi bir daha konuşmam diyip ayrıldı haklı olduğu tek nokta onu koronayken bırakmam ama iki mesaj yazmakda çok zor bişey değil ve ara vermek istememi yanlış anlamış da olabilir kendimi açıklamama izin de vermedi şimdi sevgiliyken doğum günümü kutlamamış birisinin ayrılmışken doğum gününü kutlamak da biraz sacma olur
2 ay önce ayrıldığımız eski sevgilimin doğum günü kutlasam çok mu basit kız durumuna düşerim?
Cevapla