Arkadaşlar psikolojik olarak çökmüş durumdayım ne yapabilirim? dış görünüş yüzünden, yaşadığım hayat yüzünden... belki de çözülemeyecek şeyler. evet daha kötüleri de var ama benim sorunlarım da fazla iyi değil
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yardıma veya anlatmaya ihtiyacım yok ve genel sıkıntılar yine de teşekkür ederim sadece yaşayan varsa diye öneri istedim :)
Hic arkadasim yok 5 yillik iliskim kotu bi sekilde yeni bitti yapayalnizim odam les gibi temizlemek gelmiyor icimden ve en az senin kadar berbat durumdayim yalniz degilsin. Öneri vermek isterdim ama kendime faydam yok 😓
0
36 Yorumla
Soran
+1 yıl
benim de yok oda konusuma gelince inan biraz zorlan ve sabırla temizle gerçekten düzen ve temizlik psikolojiye çok iyi geliyor
Kızlar durum ne olursa olsun kendinizi bırakmayın, bazen bulunduğum durumun içinden kurtulmak için kendime bile rol yapıyorum, bazı sorunları sorun olarak görüp kabul etmek gerekiyor, her şeyin bir çözümü yok maalesef, bir süre önce bende arkadaş kontenjanımı sıfırladım diyebilirim, ailevi sorunlar, uzun bir ilişkiden vasat bir çıkış gibi gibi bir çok şey yaşadım son bir kaç yıldır, geçmiyor öyle kolay kolay, özellikle duygularını yükseklerde yaşayan biriyseniz her şey çok daha zorlaşıyor, geçmese de azalıyor zamanla
@xyamukprenses teşekkür ederim yorumun icin evet cok hassas bi insanim yalnizim birde hic kalabalik beni sevdigini hissettihim bi ortamamim olmadi her seyi yalniz yasadim bakiyorum herkesin guzel arkadas cevresi var tabii bu durum istisna. Evet haklisin bazen insan kendisini her sey yolunda diye kandirmali çünkü kalp ne soylersen inanıyor o yuzden rol yapmak otelemek gerekiyor biliyorsun bazen caresi olmuyor
Sevgiliyi falan geçtim gerçekten sağlam bir kız arkadaş ortamı insanı her bataktan çekip çıkarabilecek güçte bir şey, arkadaşlarımı değil ama o ortamı cidden özlüyorum, insan anlatmadan anlaşılmak istiyor, çevremdekiler anlatsan bile anlamayacak cinsten tiplerdi hep, dost denilen kavramdan insanların haberi yok
Evet kendimizle ilgili sorunları çözmeliyiz kesinlikle ama beni üzen çoğu şey ilgim ve kontrolüm dışında oldu, buna rağmen çok uğraştım yine de bir halt olmadı, çaresizlikten başka bir şey hissettirmiyor uğraşmak bazı şeylerin yolu yok
@xyamukprenses sizin yine iyi kotu bi arkadas ortaminiz olmus ben henuz o ortamlara giremedim bu saatten sonrada olmaz atıyorum dugunum olsa cagirabilecegim bi tane bile arkadasim yok :((
@xyamukprenses ahahah cok tatlisiniz en cok uzen durum bu oluyor nedense milet kiz arkadaslariyla oynuyor falan dusunuyorum da evlilok olsa cagiracak bi kiz arkadasim bile yok 😢🙃
Kızlar, eğer isterseniz yani sorun olmazsa hepinizle tanışmak istiyorum ya skfksldl whatsapp grubu falan kursak da sohbet dedikodu falan yapsak arada, ne bileyim dizi film izleriz beraber netflix falan yaparız, iyi gelir belki hepimize kazıklı girller olarak dkflsöflg
aslında konuşmak iyi olurdu da dediğim gibi anonim güvenli geliyor bana alışık değilim sanaldan kendim insanlarla konuşmaya al işte sana yeni sorun bak aşskwlsks
Kız şu tiplerimize halimize bak hepimizin, bizim kendimizden başka kime zararımız olabilir dskflslr o kadar akıllı olsak bu hallere düşmezdik, ısrar etmiyorum ama buradan ya da kendi çevrenden mutlaka kendine iyi gelecek bir kaç kişi olsun yanında kendini yalnızlığa hapsetme sakın
düzelmesini beklemiyorum zaten dediğim gibi konuşmak için yazmadım öylesine yazdım belki birinin önerisi olumlu şeyler getirir hayatıma kim bilir ayrıca bak insanlar da yazıyor dertlerini ben de başkaları da öneri de bulunuyoruz iyi geceler tekrardan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bende Mental olarak cokusteyim cunku her gun ayni seyi yapiyorum is/ev/spor 0 sosyalesmek... yapa yalnizim sonumuz hayirlisi olsun... pes etme savas.
savası kazanırız umarım
Hic arkadasim yok 5 yillik iliskim kotu bi sekilde yeni bitti yapayalnizim odam les gibi temizlemek gelmiyor icimden ve en az senin kadar berbat durumdayim yalniz degilsin. Öneri vermek isterdim ama kendime faydam yok 😓
benim de yok oda konusuma gelince inan biraz zorlan ve sabırla temizle gerçekten düzen ve temizlik psikolojiye çok iyi geliyor
Evet farkindayim temizlemek zorundayim zaten ama baslayamiyorum bilmiyorum surekli ertelemek geliyor icimden :(
bi anda kalk temizlemeye başla devamı geliyor zaten :)
Birde yeni tasindik ilk kez bi odam oldu ama hic hevesim yok depresyonda miyim bilmiyorum :((( bazen sadece uyuyorum
Kızlar durum ne olursa olsun kendinizi bırakmayın, bazen bulunduğum durumun içinden kurtulmak için kendime bile rol yapıyorum, bazı sorunları sorun olarak görüp kabul etmek gerekiyor, her şeyin bir çözümü yok maalesef, bir süre önce bende arkadaş kontenjanımı sıfırladım diyebilirim, ailevi sorunlar, uzun bir ilişkiden vasat bir çıkış gibi gibi bir çok şey yaşadım son bir kaç yıldır, geçmiyor öyle kolay kolay, özellikle duygularını yükseklerde yaşayan biriyseniz her şey çok daha zorlaşıyor, geçmese de azalıyor zamanla
benim de bazen günlerce banyo yapmadığım oluyor :( odana iyi bak ama özen göster ben göstermedim o üzdü biraz
teşekkür ederim güzel görüşünüz için
Evet ya insanın hicbir sey yapasi gelmiyor
@xyamukprenses teşekkür ederim yorumun icin evet cok hassas bi insanim yalnizim birde hic kalabalik beni sevdigini hissettihim bi ortamamim olmadi her seyi yalniz yasadim bakiyorum herkesin guzel arkadas cevresi var tabii bu durum istisna. Evet haklisin bazen insan kendisini her sey yolunda diye kandirmali çünkü kalp ne soylersen inanıyor o yuzden rol yapmak otelemek gerekiyor biliyorsun bazen caresi olmuyor
öteleye öteleye bir yere varılmıyor ki o sorunun çözülmesi insana öyle bir huzur veriyor ki keşke dünyadaki bütün sorunlar çözülebilse
Sevgiliyi falan geçtim gerçekten sağlam bir kız arkadaş ortamı insanı her bataktan çekip çıkarabilecek güçte bir şey, arkadaşlarımı değil ama o ortamı cidden özlüyorum, insan anlatmadan anlaşılmak istiyor, çevremdekiler anlatsan bile anlamayacak cinsten tiplerdi hep, dost denilen kavramdan insanların haberi yok
ben de özlüyorum umarım bir gün mutlu oluruz ya ne diyeyim
Evet kendimizle ilgili sorunları çözmeliyiz kesinlikle ama beni üzen çoğu şey ilgim ve kontrolüm dışında oldu, buna rağmen çok uğraştım yine de bir halt olmadı, çaresizlikten başka bir şey hissettirmiyor uğraşmak bazı şeylerin yolu yok
Umarım olursunuz💖
o çaresizlik çok kötü bir his ya insana resmen fiziksel acıdan daha çok bir acı veriyor diyebilirim
teşekkürler 💖
@xyamukprenses sizin yine iyi kotu bi arkadas ortaminiz olmus ben henuz o ortamlara giremedim bu saatten sonrada olmaz atıyorum dugunum olsa cagirabilecegim bi tane bile arkadasim yok :((
Soran. Sen neden odana özen gistermedin o izdi biraz dedin de? Yoksa sende mi erteliyordun?
düğünün olursa yine gir uygulamaya çağır beni ben gelirim :)
Kız beni de çağır gelir oynar altınımızı takar dağılırız🧚🏻♀️
@xyamukprenses ahahah cok tatlisiniz en cok uzen durum bu oluyor nedense milet kiz arkadaslariyla oynuyor falan dusunuyorum da evlilok olsa cagiracak bi kiz arkadasim bile yok 😢🙃
Kızlar, eğer isterseniz yani sorun olmazsa hepinizle tanışmak istiyorum ya skfksldl whatsapp grubu falan kursak da sohbet dedikodu falan yapsak arada, ne bileyim dizi film izleriz beraber netflix falan yaparız, iyi gelir belki hepimize kazıklı girller olarak dkflsöflg
ya oda konusu karışık biraz ya ilk odam olduğunda küçüktüm heryeri boya falan yaptım öyle çok bişey değil yani :)
siz isterseniz kurabilirsiniz ben anonim takılmayı seviyorum yine de teşekkür ederim umarım senin gibi insanlar dünyada çoğalır 💖
Tüh ya, güzel olurdu ama bak düşün bence, horondan halaya her şeyi biliyorum düğününde böyle birini görmek istersin kaçırma dkflsöfl
ben evlenmeyi düşünmüyorum yaa aşakwlsj
kendimi sosyalleşmeye hazır ve yeterli hissettiğimde umarım tekrardan karşılaşırız kızlarr
Bunu diyen herkesten önce gidiyor bacım flfldöfl
valla hayırlısı alakwlsk
Olur tanışabiliriz
aslında konuşmak iyi olurdu da dediğim gibi anonim güvenli geliyor bana alışık değilim sanaldan kendim insanlarla konuşmaya al işte sana yeni sorun bak aşskwlsks
tanışıp en yakın arkadaş olmanız yok mu ayyy 🦋🦋🦋
Kız şu tiplerimize halimize bak hepimizin, bizim kendimizden başka kime zararımız olabilir dskflslr o kadar akıllı olsak bu hallere düşmezdik, ısrar etmiyorum ama buradan ya da kendi çevrenden mutlaka kendine iyi gelecek bir kaç kişi olsun yanında kendini yalnızlığa hapsetme sakın
tek bir tane var onunla da ne olur bilemem inanıyorum ya ilerde bir gün çıkarsınız karşıma hayat bu ne olacağı belli olmuyor
@xyamukprenses burada konusmak bile yeterli ve iyi gelebilir ben de uzuldum kendisini uzaklastirmasini soruyu sorani
kendini uzaklastırmak demeyelim aslında ve bana üzülmeni istemem :)
bugün bende çöktüm bayağı, geçmişten beri çözülmeyen bazı problemlere çok öfkeliyim
aynı şekilde ben de belki de hiç çözülmeyecek..
benimkiler yani seninkileri bilemem umarım bütün sorunlar çözülür ne diyeyim
Kız beni de çağır gelir oynar altınımızı takar dağılırız🧚🏻♀️
altını zor takarız bu devirde :)
Yardım edebilirim
Teşekkür ederim ama o anlamda yazmadım
Ders dert hayat sağlık cin sel lik psikoloji vb bir şey olursa yaz
teşekkür ederim tamam
Anlatmak içini dökmek dertleşmek ister misin?
Yok teşekkür ederim amacım o değil amacım öneri falan almak bi anlık yazdım öyle
Peki
Hepimiz akıl sağlığını kaybetti.
Sana noldu da kaybettin mesela
Hayat kirvem hayat anlatmıyim şimdi
peki
boğazına çubuk mu kaçtı allah iyiliğini versin hayat falan diyordun bu arada diğer soruyu da soran benim :)
Evet ya çubuk kaçtı çok sinir bozucu bidaha çubuk falan yemicem ahdmabfjd
allahım ya alakwlsjed
konusuruz kafani dagitirsin
biriyleriyle konusmak için yazmadım sadece öneri almak için yazdım yine de teşekkür ederim :)
konusmadan bisey olmaz
yok tekrardan teşekkür ederim iyi geceler
burada iki gorusle bisey duzelmez
düzelmesini beklemiyorum zaten dediğim gibi konuşmak için yazmadım öylesine yazdım belki birinin önerisi olumlu şeyler getirir hayatıma kim bilir ayrıca bak insanlar da yazıyor dertlerini ben de başkaları da öneri de bulunuyoruz iyi geceler tekrardan
uzun konusma lazim saba
tamam beyefendi iyi gecelerrrr
kapi orada
tamam
Ne oldu kı yaa
ya belli bir şey olmadı genel
Rahat ol o zamn
tm oldum şu an
Tamam canım
Maddiyat