Artık intiharın eşiğine gelmiş durumdayım ne yapabilirim?

Çok ama çok bunalımdayım 20 yaşındayım hiç bir şey istedigim gibi olmuyor üniversite sınavına giriyorum istediğim bölümler tutmuyor kpssye giriyorum aldığım puan 75'i geçmiyor uzun zamandır bir işte çalışıyorum yaptığım işi sevmiyorum ve aldığım maaş beni tatmin etmiyor özellikle isyerindeki amir müdür tayfası ve katı kuralları beni iyice sıkıyor ailemle hiç bir konuda anlaşamıyorum ben aslinda zeki bir kişiyim tarih felsefe ve coğrafya konusunda derin bilgilere sahibim ama ailem beni mal gibi görüyor sen üniversite okursan mezun olamazsın sadece bize yük olursun diyor kız arkadaşım yok olmuyor mutlu olacağım bir sevgilim yok hadi gel tatile gidelim baş başa kafa dağıtalım diyeceğim bir sevgilim yok kızlarda bir yönden haklı benim gibi embesile ben olsam bende yaklasmam sanki hayatım hep böyle gidicekmiş dönüşü yokmuş gibi geliyor hiç bir zaman mutlu olacamıycakmış gibi geliyor artık çok ciddi düşünceler içine girdim
Artık intiharın eşiğine gelmiş durumdayım ne yapabilirim?
Cevapla