İntiharın eşiğine geldim, yardım edin ne yapacağım?

9 yaşında babam terketti. Annemin en yakın arkadaşıyka gitti. Babam burdaykende annemi çok kötü döverdi. Kaynayan suyu kadının üstüne dökmüştü. Hortumu boğazına dolayıp boğmak isemişti. Duvarlar kıpkırmızı kan olurdu. Belki ben babamın ayağna sarılıp baba yapma demesem öldürecekti. Babamın önceki eşinden olan çocuğu ben 5 yaşındayken beni taciz etmeye kalkmış. Belk de annem olmasa... Babam her şeyim derken babam terk etti. İlk intihar deneyimim o zamandı. Çünkü babama ulaşamıyordum. Beni aramıyordu. Numarasını değiştirmiş. Onu görmeye gittik annemle benimle görüşmedi. Dha spnra gelicem kızım diye beni kandırırdı ama gelmedi. Daha sonra yıllar sonra babamı görmeye gittik amcamlar da kaldık gece. Babam da kaldı. O gece hayatımıınn şokunu yaşadım babam ve annem birlikte oluyorlatdı. Aynı odada olmam yeni değildi ama bunca şey üstüne nefreet ettim. Babam annmi döverdi annem de beni. Şiddetle büyüdüm. Hayatımı kendim değiştirecektim. Bu arada bir çok manevi abla baba abi kazandım. Üstümde emekleri çoktur. Bunun dışında Çok fazla dedem babam yaşındaki insanlardan tacize uğradım sözlü. Ama kendimi kendim korudum her zaman. Sırf babam yok diye dedem babam abi yaşındaki insanlar beni evlerine davet etti. Onları rezil etmek istedim ama küçük bi yerde yaşadığım için annem tarafından susturuldum. Annem beni hiç anlamadı. Hayatımda abla gibi gördüğüm insanlar oldu. Hep yanlarında oldum. Çok sevdim onları. Bİ kere abla dediğim kadının birine kocası bıçak çekti ben kadının önüne geçtim. İlk önce bana sapla diye. Başkalarını korumaya çalışırken kendimi koryamadım. Abla dediklerim en ufak şeyde beni hayatlarından çıkardılar. Yıkıldım paramparça oldum. Daha bugün bi tanesi hayatımdan çıktı. Kaybettiğim zamanıma üzüldüm. Hayatımdan çok ödün verdiğim insan beni hayatından çıkardı. Defalarca bu durumu yaşadım ama akıllanamadım. Bugün hedefimi düşündüm ve ona ulaşmak için hiç br çaba sarf etmediğimi. Ben çok kötü bi ortamda ve okulda en iyi liseyi kazanmıştım. Sınavla. Hep doktor olmak istedim. İnsanlara hizmet etmek umut olmak şifa olmak. Ama bu durumda asla kazanamam. İlk önce kendimi toplamam lazım. SOnra derslerime odaklanıp 6 ayda olabileceğim en iyi yerek gelmek. Hiç kimmse bana destek olmadı. Annemin akrabaları hep dışladı. Sadece beni sevmediler. Bneim okumamu istemediler. Ben ünüyi kazanmıcakmışım. ONUN çocukları doktor mühendis olacakmış. Söyledikleri tek söz bu. Baba bile demek istemediğim adamın ailesi arkamdam oru... u diye adımı çıkarmışlar. Ben ne yaptuım bu insanlara.2 defa intihar etmeye çalıştım. Ama ölmedim. Beni kimse sevmedi ben onları çok sevdim. Hayatıma tekrar başlamak için ne yapmam lazım. Bu güne kadar yani bu yıl ders çalışmadım. Bu 6 ayı çok iyi değerlendirmem lazım...
İntiharın eşiğine geldim, yardım edin ne yapacağım?
Cevapla