Bir kadın olarak bu dünyada yaşamak , bir erkek olarak yaşamaktan çok daha zor ve yorucu olduğunu biliyorsunuz?

Bir kadın olarak bu dünyada yaşamak , bir erkek olarak yaşamaktan çok daha zor , herşeye katlanan, zulme uğrayan hep kadınlar oldu, erkek egemenliği hep yıkımı ve savaşı, açlığı, sefaleti getirdi bu dünyanın bu hale gelmesinde erkeklerin payı kadınların payından %70 fazla olduğunu düşünüyorum 🤔
Bir kadın olarak bu dünyada yaşamak , bir erkek olarak yaşamaktan çok daha zor ve yorucu olduğunu biliyorsunuz?
Cevapla