Dünyada kadın olarak mı yaşamak daha zor, yoksa erkek olarak mı? Neden?

Soruyu her bakımdan ele alabilirsiniz, erkekler mi daha şanslı, kadınlar mı?

Dünyada kadın olarak mı yaşamak daha zor, yoksa erkek olarak mı? Neden?
Güncellemeler
1 yıl
Görsel kadınları küçümseme amaçlı konulmadı, görsele takılmanıza gerek yok : ))
Dünyada kadın olarak mı yaşamak daha zor, yoksa erkek olarak mı? Neden?
Cevapla