+1 yılHer iki cinsiyetinde kendisine göre zorlukları vardır sorumlulukları vardır yani bu konuda kadın ya da erkek diye ayırmayı pek doğru bulmam ama adaletli bir yorum yapmak istiyorum cinsiyetçi bir yorumdan uzak kalmak istiyorum, şu anda gerçekten kadın olmak o kadar zor durumda ki erkeklerin kadınların kıymetini az verdiği bir çağda yaşıyoruz aslında Türk kadınına değer verildiğini söylüyorlar Türk kadınına seçme seçilme hakkı verildiğini söylüyorlar eski kadınların bu Hakkı elde etmediklerini ve herhangi bir değerinin olmadığını o zamanlar için söylüyorlar, peki şu anki kadınların seçme seçilme hakkı var her türlü özellikleri var her türlü özgürlükleri varsa niye kadınlar dünyada hala eziyet görmeye özellikle Türkiye'de devam ediyor.
Kültür ayrımı yapmayı sevmem insan ayrımı yapmayı sevmem ama özellikle Doğu bölgelerinde kız çocuklarına ve kadınları hala sadece çocuk dünyaya getiren bir varlık olarak görmekten öteye geçemiyorlar, kadın evde yemek pişirsin kadın evde çocuk baksın kadın evde kocasına hizmet etsin tabii ki bunlar evlilik için güzel şeyler bunu kabul ediyorum ama hayatı müşterek yeri geldiği zaman eşler birbirine yardım etmeli o yüzden çocuk dünyaya getirmek, evini düzene sokmak aynı zamanda evinde bir düzen sağlamak eşine yoldaşlık yapmak yeri geldiği zaman eşinin ve kendini cinsel ihtiyaçlarını görmek için ilişkiye girmek çocuk dünyaya getirirken binbir sancısını ve eziyetini çekmek o yüzden kadın olmak çok zor..
Erkek olmanın zorlukları elbette var ama kadınlar erkeklere göre zayıf yaratılmıştır güç bakımından da ve aynı zamanda son dönemlerde kadınların yaşadıklarını insanların ne kadar ve toplumun ne kadar bozulduğunu göz önüne alacak olursak gerçekten kadın olmak erkek olmaktan 10.000 kat daha zor Ama şunu da söylemek istiyorum kadın olmak zor Ben kadınım diyerek erkeklere haksızlık yapmak, evlendiği zaman ben köle değilim yemek yapmak zorunda değilim deyip rahatına düşkün olmak bencilce davranmakta bir kadının yapabileceği bir davranış değildir o yüzden kadın olmak zordur ama onun değerini bilen erkek olduğu zaman da kadın da şımarmaması gerekiyor.
Ben burada kadının zorluğundan ve yaşadıklarından bahsettim burada herhangi bir cinsiyet ayrımı yapmıyorum Ama bazı kelimelerimi adaletli seçtim.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha doğuştan itibaren 2 cins arasında ki farkdan belli Olur. Erkek doğuştan değer değildir. Kendini inşa etmesi gerekir Kız hiçbir çaba sarfetmeden bile doğuştan değer olabilir. Erkeksen sana kimse alçak gönüllü davranmaz sırf erkek olduğun için her zaman sert muammelelerle karşılaşırsın hep güçlü olmak güçlü kalmak zorundasın duygusal yaşaman mümkün değildir. Yeri gelir zorbalığa şiddete mağruz kalırsın ama gururun gereği konuşmassın bile çünkü sürekli dert yanarsan daha zayıf görünürsün daha beter tepene çıkarlar. Ve evet erkek adam ağlamaz çünkü daha gençlikten itibaren sorumluluklar üstüne yıkılmaya başlar. Üstlenmen beklenir şikayet etme hakkın yoktur Yoksa adammısın lan sen denir. İş hayatında hatan acımasızca yüzüne vurulur. Kadınsan kibar şekilde uyarılırsın Erkeksen azarı basarlar askerlik gelir disiplin gereği her türlü sert muammeleyi eziyeti aylarca çekmen gerekir. Bunun yanında askerlik denildiğinde ülke savaşa girerse canının hiç kıymeti yoktur. Ben ölmek istemiyorum lüksüne sahip değilsindir. herkes senden bu fedakarlığı yapmanı ister Canın pamuk ipliğine bağlı cepheye savaşmaya gidersin belli cesedin paramparça olur. En fazla tv de 45 sn seni anarlar ve unutulur gidersin tüm hayallerin ideallerin yaşamak istediklerin yok olur gider Uğruna hayatta mücedale ettiğin her şey bir çırpıda biter. Kadınlar gibi pozitif ayrımcılıkların hak ve imtiyazların yoktur. İlişkilerde ise ilk adımdan ilişkinin gittiği yere kadar hep senden birşeyler yapılması beklenir sen bir şey istersen sorun çıkar. Evliysen dilediğin gibi iş değiştirmezsin ne kadar bo, ktanda olsa çoğu zaman devam etmek zorundasın çünkü ailen evde ekmek bekler. Ailenin namusuda senin üzerinedir Karın aldatırsa lafı sen yersin kızın yatıp kalkarsa laf sana çakılır Karına kızına sahip çıksaydın diye Senin kızın o... pu olmuş diye insanlar lafı sana sokar. Güveliğide senin sorumluluğunda dır Senin koruman gerekir başlarına bişi gelirse koruyamassan Adamlığından utandırırlar. Hayat hep mücadeledir bir proglem varsa senin sorunundur çözmek sana kalmıştır herkes bunu senden bekler Pek çok diğer örnekde olduğu gibi şikayet etme lüksün yoktur yine Seversin kadın sevdikce senden soğur. Kendini geri çekersin ilgisizliğinden şikayet edip durur. İş yerinde kötü bir gün geçirirsin Eve barut gibi gelirsin dersin hayatım lütfen bu gün beni darlama Kadın başlar dır dır dır dır. Dayanamaz patlarsın evet bu durumda da yine sen suçlu olursun. Bi kadın sana ağza alınmayacak hakaretler edebilir. Onuruna gururuna saldırabilir başka bir erkek söylese kan gövdeyi götürecek sözler sarfedebilir. Ama farketmez sen susmalısın bişi dememelisin Robotsun ya öfkelenemeyin bir canlı olman beklenir karşılık verirsen feministler işte kadına şiddet erkek törürü der. Pozitif ayrımcı kanunlara tabisindir 1 gün evli kalınıp 20 sene nafaka ödemek zorunda kalabilirsin. Sen çalışıp biriktirmiş kazanmışsındır. Ama kadın mal varlığına sanki seninle beraber kazanmış gibi ortak edilir. Evlenme hayali yuva kurma halin başının belası olur. Dışarda bi kadın sırf gıcıklığına sana taciz iftirası atabilir İçeri girebilirsin bunun yanında çevredeki Kahramana soyunmak isteyen Erkeklerde anlamadan dinlemeden meydan dayağı atabilir Ne desen ikna olmazlar Öyle bir dertleride yoktur. Öte yandan medya sürekli kadına şiddeti gösterir cinayeti gösterir ama Erkek katbe kat daha fazla şiddete uğrar hayatı boyunca ve daha fazla ölüdürülür Bunun yanında bunların önemli bir kısmı kadınların yönlendirmeleri sonucuda gerçekleşir. Ama günün sonunda kadına şiddet denir Hem olayın kendisi değilde Erkeğin cinsiyete olan nefreti gibi pazarlanır hemde toplum algısında Erkekse şere, fsizdir. Kadın ise mağdur dur algısı verilmiş Olur. Daha çok şey var anlatacak bitmez. Ama günün sonunda Erkek susar şikayet etmez. Hep şikayet eden mağdur edebiyatı yapan tarafın sesi duyulur. Sayamadığım kadar imtiyaz ve hak tanınan her türlü pozitif ayrımcılığı alan Eğitim öğretimde bile yeri gelip 150 puanla sırf kadın olsun diye kontenjanlar bile doldurul sana it gibi çalışsanda sana yer kalmaz. Eşitlik denir Eşitliğin gereği olan tüm güç ve sorumluluk gerektiren durumlar reddedilir Yine erkeğin üstlenmesi beklenerek üzerine yıkılır. Ve EVET KADINLARIN HAYATI ÇOK ZOR CİDDEN
16 Yorumla- +1 yıl
Ah be Reiz Ne anlatmışın öyle En kötüsüde cidden derdin var. Gözlerin doluyor ama ağlayamıyorsun bile cidden bide bizimkilerde yokluktan dolayı çokca meriçlik var. Hakkını savunmak istesen hem cinsin kadınlara yaranmak için seni gömüyor. Erkeksen diğer erkeklerden dayanışma bile görmüyorsun 🤣
- +1 yıl
Cidden öyle mi zannediyorsun sence neden abazalık erkeklerde fazla HEP ERKEKLER YAŞIYORSA abazlık yoksunluktan gelen bir şey hatırlatırım. Günümzde bırak untandırılmayı kadınlar teşvik bile edilmeye çalışılıyor. Namus erkek içinde bir ayıplama sırf birine mesaj atman veya yan bakman kadının varsa eşi değilse babası dayıları vs tarafından dayak yemene sebep olabilirken Sen neden bahsediyorsun Dilediğini yapan dediğin erkekler %20 lik bir azınlık ve sürekli onlara bakarak konuşuyorsun nede olsa kadınlarda genelleme hastalığı çoktur. Adam orada erkeğin yaşadığı nice şeyleri yazmış Üşenipde okumamışsın okumayacaksında zaten Yazdıklarının fazlası va eksiği yok. Kadınların hayatı zor diyene kı, çımla gülerim ancak
Gizli Üye(25-29)+1 yıl36 Erkek (51%) = Aha bu cibiliyetsizleri sıkınden asmak lazım. Ulan erkekler değil mi iş bulmak için seneler harcayan... para kazanmak için mal mülk almak için teri nerden akıtıcağını şaşan...
Kadınlar 15 yaşında erkek parası yemeye başlayıp 60+ yaşına kadar hayat okulu okuyup duruyorlar onun yatağından bunun koynuna hayat sürüyorlar. Kocaman karı oluyorlar okuyorum ben... ne okuyon? Erkeklere parasıyla seks verme. vol1 okuyom. 60 yaşına kadar okuyan var lan ayıp 60 yaşında öğrenciyim deyip erkeklerden geçinen var sırf. Üstünde zıplamak ve hazır para yemek dışında başka vasfı yok kadınların. Eskiden çocuk doğruma bakma gibi vasfları da vardı ama 2000 nesli yeni güncellemeyle beraber kaldırdı 😏
00 Yorumla
Feminist arkadaşlardan torba tokat linç yemek istemem ama kadın kesiminin bazı kısmının aklı öyle zehir çalışıyor ki, bu zehri silah olarak kullanabiliyorlar. Kadın bence muhteşem bir varoluş eseri, bunda şüphe yok ama yanlış niyetlerde kullanılırsa tehlikeli olabiliyor. Kastım sadece cinsellik açısında değil, fiziksel ve duygusal açısını da içine alıyorum ve yanlış anlaşılma olmasın lafım bütün kadınlara değil. Erkekler de güç ve ego sorumsuzluğu esas olunca tehlikeli olabiliyor.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence insan olabilmek dahası da kimseye yaranmadan bir yerlere gelebilmek.. iyi insan olabilmek zor. bence.. ama hem kadınların hem de erkeklerin zorlukları var tabi ki de.. bu dünyada dürüst insan olmak da zor. hep yalancılar ya da yağcılık yapanlar veya zenginler şanslı oluyor.
10 Yorumla Kadın ya da erkek olmak değilde engelli bir birey olmak çok zor, aşık oluyorsun önyargı yüzünden reddediliyorsun işe girmek istiyorsun bekletiliyorsun engelli maaşı desen zaten vermiyorlar niye dersen muhtaçlık sınırına girmiyor muşum şu an günlük çalışıyorum beni işe alan o iki eş çok iyi insanlar onlara teşekkür ederim, şu an da ekpss çalışıyorum kazansam da alınmayacağımı bildiğim halde hem de
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞu kadın diyen kız takımı neyin kafasını yaşıyor acaba ortaligin haline baktiginda kadinlarin zorluklari mi var ki zaten bu yüzden bu ülkenin kadın kız kısmı bozulmadi mi adam insanliktan cikmadi mi bu durumda zaten adam insan yerine konmazlar kadınlar kendilerini kullandırttılar bir güzel bunun farkina vardilar mi hayir kizlar nasil yetisiyor şu anda ortalik çarşamba pazarindan daha beter hale geldi kalkip da kadin kız olmak zor denilemez
00 Yorumla Kadın olmak daha zor tabi ki ben bu erkek halimle bakıyorumda çok şükür iyi ki erkek olarak doğmuşum diyorum bakımıydı, güzel olamaları yüzünden başları belada, bazı sapık erkeklerden kendilerini sakınmaya çalışması falan zor iş, anne olmaları, çocuklarla daha çok ilgilenmek zorunda kalmaları her şekilde zor ve biz erkekler ve evlatlar olarak analarımızın haklarını ne yapsak ödeyemeyiz.
Allah hepsine sağlık, huzur versin inşallah, başımızdan eksik etmesin inşallah 🙏🏻00 Yorumla
+1 yılKadın olmanın nesi zormuş? Etrafına bak şehirlerdeki denizin altındaki herseyi erkekler yapıyor , ölümcül ve ağır işlerde çalışıyorlar. Erkekler olmasa çöplerin toplanmicak düzgün sokaklarda gezmicen. Elektrik su gibi hizmetleri alamicaksın.
022 Yorumla- +1 yıl
Değiştir o zaman yasadıgın bölge ya da ülkeyi ama avrupayada gitsen gene tacize ugricaksın ben erkek halimle ingilterede 2 kez sarhoş ve ceteler tarsfından tacize ugradım türkiye çok yönden daha güvenilir bile
- +1 yıl
Mesele bi tecavüz meselesi mi sadece?
- +1 yıl
Ediyor tabiki ama tecavüz insanlık suçu sadece erkeklere yükleme nadirde olsa kadınlarda işliyor..
- +1 yıl
Yaw sadece tecavüzcüler mi zoruna gidiyor? Kadınlığını kullanıp erkekleir soyanları niye görmüyorsun? Erkeklerin yaptığı 99 tane iyi iş var 1 tane kötü işlerini görüyorsun.. genelleme yaparsan hiçbirşeyin gerçek yüzünü görmezsin
- +1 yıl
Erkeklerin tek kötü suçu tecavüz taciz başka yk dmi. Kadinligni kullanıp da erkekleri kullanan kadinlari gormemen senin suçun gene. Sen şeyinin zevkini düşünüp de kadına öyle yaklasrsan o da bunu kullanir akıllı olup aklını kullanacaksn kendini kullandrtmicn öyle kadına o kadr çok belli edio ki bu tip kadnlar kendini hemcinslerin anlamio o ayrı
- +1 yıl
Kadınlar her ay regl oluyor ve bu regl sancısını çekiyor
kadınlar doğum sancısını çekiyor
kadınlar hamileyken 9 ay boyunca karnında bir bebek taşıyor
kadınlar Gece dışarıya rahat çıkamıyor. Tecavüz korkusundan dolayı
kadınların namus denilen bir kızlık zarı var herkes kadınları buradan vuruyor
kadınlar kısıtlanıyor Sen kadınsın deniyor
kadınlar Eskiden diri diri toprağa gömülüyordu kız çocukların başı kesiliyordu
kadınların başı açık başı kapalı diye ayrımcılık yapılıyor
makyaj yapsa masraflı bacım makyaj yapmazsa Kezban oluyor
kadınlar hakkını savunduğunda erkekler tarafından şiddete maruz kalıyor
Boşanmak istese kocası diri diri kadını kesiyor
kadınların çalıştığı iş yerlerinde erkeklere göre Maaşları daha düşük oluyor
araba sürerken sürekli trafikte köşelere sıkıştırılıyor
evde sürekli yemek yap temizlik yap çocuk bak bulaşık yıka vesaire vesaire bu tarz şeylerde sürekli kadınların yapması bekleniyor
Etek giyse taciz ediliyor. Kapalı giyse zevksiz deniliyor
Kahkaha atsa saygısız oluyor.
Ve nedense bu muameleyi hep erkeklerden görüyoruz - +1 yıl
Kusura bakmada sen olayı kişiselleştirmişsin feminizm gözüyle bakmaya başlamışsın olaya sadece kötü yanından bakıyorsun sana göre iyi erkek olmaz hepimiz kötü oluruz
- +1 yıl
@ulanokyanus saydıkların erkeklerin derdinin yanında bişey değil saydıkların çoğunlukla bu ülkenin sorunları yönetim ve kanunla alakalı kültürle alakalı eğitimin düzelince onlarda düzelir ama hiçbiriniz asla hayatınızı kaybedeceğiniz bir işte çalışıp çok para almayı göze almazsınız bu yuzden çoğunuz az maas alıyorsunuz.. kültürle ilgilide akıllı vicdanlı çocuklar yetiştirinki kadınlara eziyet etmesinler toplum sizin eseriniz
- +1 yıl
Feminist erkek düşmanımıymış 😂😂 benim bildiğim kadın haklarını savunanlara denir
- +1 yıl
yorumlarınız öyle ama feminizm erkek hiyerarşisini takip edip toplumu ayrıştıran bir düşünce kadınlar naziktir kadınlara saygı ve sevgi daha cok verilsin katılıyorum ama kadınlarında sorunları çözmek için erkeklere cephe alması sorunu çözülmez hale getirir kaldıki günümüzde kadınlar kolaya kaçıp erkekleri para kasası olarak gördüğü ve iilişkiler maddiyat üzerine kuruldugu sürece aradaki saygıda kalkar.. hersey egitim ve farkındalıktır egitimli ama ne yazıkki egitimli bir ülkeye göçmeme ragmen (ingiltere) saydıgın sorunlar buradada var ha ama söyle bir fark var millet bilincli egitimli ve kanunlarda sıkı..
- +1 yıl
valla erkek olmak mı kötü kadın olmak mı kötü sorusu pek kadın haklarını savunucu bir soru değil nasıl dogduguna lanet ederek topluma lanet ederek birsey çözülmez ancak ayrıstırılır yarın öbür gün bu düşmanlıgınız yüzünden zencilerle araplarla yabancılarla evlenip toplumun demografik yapısını bozar ülkemizi daha beter bir hale getiririz buradaki hedefin türk erkekleri oldugu cok belli
- +1 yıl
@Gülgibierkek ben böyle Bi topluma çocuk falan getirmem. Hele ki kız çocuğu asla. Saydıklarımın çoğunluğu da erkekler yüzünden ortaya atılan bir şey. her şey bedensel yük değildir. Ruhsal çöküş insanın canını daha çok yakar. Artık çocuğu yetiştirmek anne babanın işi değil. Toplumun işi. Kadınlar ne çekiyorsa hep erkeklerin parmağı var. Evet biz hayatımızı kaybedecek işte çalışmıyorz. Çünkü kadınların gücü ile erkeklerin gücü eşit değildir. Siz ölmeyi göze alarak o işlere gidiyosnz. Biz ise ölümü göze alamadığımız için gece dışarı çıkamıyoruz evet doğru. Şunu kabullenin her iki cinsiyetin de zorlukları vardır. Erkek olmak daha zor deseniz anlarım ama kadın olmanın nesi zor demek yanlış bir şey. Çöp toplamak demişsiniz. Kadının olduğu ev ile erkeğin olduğu evi de gördük. Kadınlarjn evi çiçek gibi ama erkeklerin evi... ağır iş demişsin 1 erkeğin yaptığı işi 3 kadın yapar olur biter. Emin ol erkeklerin yaptığı çoğu işi kadınlar da yapabilir. Her ortama ayak uydurabilirz. Peki siz yapabilirmisiniz?
- +1 yıl
@ulanokyanus 40 yasında bekarım her işimi kendim yapıyorum üstelik pizza makarna şefiyim tanıstıgım kadınların cogu yemek yapmasını bilmiyor ama yapmadıgı seyler için erkeklerde yapmıyor diye beni ezmeye calısmaları yok mu :) cok genel konusuyorsunuz erkekler güçlü diye her erkek güçlü sanıyorsunuz ama dünyada güçlü olan çok az bir kesim var geri kalan herkes köle ve bu sistemi görüp sistemle ugrsmak yerine kedi köpek kavgasına tutusmanızda onların istedigi birsey bu yuzden medya ile internet ile sanat ile türlü türlü akımlarıya escinselliği özendirerek feminizmi abartarak toplumu bos seylerle oyalıyorlarki bizler sistem yerine bireylerle ugrasalım diye... kızlar siyaset ve dini gercekleri erkeklerden daha cok sahiplenip erkeklerden daha cok o alanlarda aktif olmadıkca bu sistemde ezileceksiniz ama siz bekliyorsunuzki birileri size hak versin sizde rahat rahat gezin hak verilmez hak alınır feminizm bunu basarmıs bir akım ama sizler bir araya gelince ancak rjuj oje ve giyim markası konusmaktan öte gitmezsiniz iyi biliyorum :D
- +1 yıl
Hakaret etmeden ifade etmeye calisiyrm kendimi zorlama istersen. Ne alaka yani.
Yukarda kız kafinlarn yasadg zorlukları sıralamış erkek olark tecavüze mi ugradn bu zamana kadr yoksa namus u erkek olark sende mi aradılar. Psikolojik siddetn alasini bu ülkede kadınlar görüyor. Gelmiş erkekler diosun. Erkek o yapar diyen sn kadinsin yapamazsn diyen toplumda buyuyen insanlar olark ki Türkiye'deki herkes bu kafada evet çok zorluk cekiosunz temel ihtiyaçlarini karşılamak icn calisman gerekiyor çok zor bu her erkeğin yapabilcg bsi değil . - +1 yıl
İşte bende diyorum ki sizin gibi erkeklerin aklına sıcayım. Gram beyin yok yemin ediyorm sende.
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayatın zorluğunu bulaşık yıkamak ya da dekolte giyememek olarak görüyorsanız kadını işaretleyiniz.
Hayatın ne olduğunu bilenler erkeği seçmiştir çoktan.02 Yorumla- +1 yıl
Tabi sokakta tecavüze tacize uğramak sizin icn de zor
- +1 yıl
Tabi, keşke bize naber güzelim deseler ve biz eve gidip hayat çok zor desek.
Sizi muhtemelen kimse bir köşeye sıkıştırıp ot, sigara, hap sormuyordur. Tinerciler omuz atıp tip tip bakmıyordur.
Bunca poztif ayrımcılığa tanınan haklara ve Tüm yük erkekden beklenmesine rağmen Kadın olmak zorsa Kolay olması için daha ne lazım bilmiyorum.🤣
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHanımefendileri hanımlara özgü hipergami güdüsü, biz erkekleri de erkeklere özgü hiyerarşiler zorluyor. Dolayısıyla iki cinsiyetin de kendince zorlukları var bence...
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. İkisinin de zorluğu var ama kadın olmak bi tık daha zor nedeni sapık Pisliklerin yüzünden kadını obje görenler den nefret ediyorum ama gun gelecek o Pislikler hedef haline düşecek
00 YorumlaNerede olduğuna göre değişir ama Türkiye'deysen %70 kadın daha zor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 369 cevap paylaştı.
+1 yılAkıllı olursan hiç biri zor değil saf olup iki tatlı sözle kanıp kendini kulandırırsan ikiside zor
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılKdın olmanın ayrı
erkek olmanın ayrı zorlukları var
ama türkiyede kadın olmak daha zor heralde
00 Yorumla
+1 yılKadin olursaniz. Yok bakireliginizi korumak zorundasiniz.. ev islerinin. Tumu sizindir misafir gelir topla dur.. kadin olmak zordur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBu dünyada insan olmak zor.
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılKadın olmak çünkü cinselligi ve cinselligi çağrıştıran herseyi sevmiyorum.
10 Yorumla
+1 yılHangi ülkede ve nasıl bir toplumda olduğuna göre değişir o.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılBi erkek olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki kadın olmak daha zor
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
u +1 yılKadın olmak daha zor. Dışarı çıktığında başına bir şey gelecek korkusu oluyor mesela.
00 Yorumla
+1 yılkadın olmak güzel ama bazen zor çünkü değişik tiplerle karşılaşabiliyoruz
00 Yorumla
+1 yılTabiki kadin bunu seninde cok iyi bilmen gerekiyor.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 396 cevap paylaştı.
+1 yılerkek olmanın nasıl bir şey olduğunu bilseydin kadın demezdin
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı. Kadın olmak daha zor. İkisi arasında bir seçim yapacaksak eğer.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKadın olmak daha zordur kim ne derse desin.
10 Yorumla
+1 yılKadın, kafamızdaki tek yönlü kalıplara sığmayacak kadar engin kadın da ondan
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılkadın olmak erkeklere katlanmak demek cok zor kadin olmak
10 YorumlaTürkiye'de kadın olmak zor dünyada ise erkek olmak
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılerkek düzgün olursa kadın olmak kolay
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kadın olmak..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı. Kesinlikle kadın olmak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılKadın olmak zor
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Kadın olmak zor kesin
00 Yorumla
+1 yılBunlar haricinde olmak zor.
Erkeğim.00 Yorumla
+1 yılErkek olmak çok zor bence
10 Yorumla
+1 yılKadın olmak zor ama avatajli erkek olma zaten
00 Yorumlaiyi kalabilmek.
00 YorumlaErkek olmak tabiki kadinlik kolay
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDünyada kadın olmak çok zor
00 Yorumla
+1 yılKasın olmak daha zor
00 Yorumla
+1 yılKadin ol. ak cok daha kolay
00 YorumlaKadın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılİkiside Zor
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKadın olmak
00 Yorumla
+1 yılİkisi de kolay değil
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKadın olmak
00 Yorumla Kadın olmak tabiki
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKadın olmak
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 522 cevap paylaştı.
+1 yılKadın
00 Yorumla erkek
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı.
+1 yılerkek olmak
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılErkek
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHer ikisi için de zor ama kadın için daha fazladır
00 Yorumla
+1 yılİkiside zor
00 YorumlaErkek olmak zor
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer