Sevgilimden evlenmeden olmaz dediğim için ayrıldık. Kız arkadaşlarım sen çok yobazsın dediler. Onlarla ilişkimi kesmeli miyim?

5 aylık bir ilişkim vardı bu süre zarfinda sürekli benden bir şeyler istiyor bir şeyler yasamak istiyordu. Bende en basindan böyle şeyler yapamayacagimi belirtmistim. Bana karsi saygisizdi. Ben erkegim ihtiyaclarim var vs vs sürekli manipule etme cabasi icerisindeydi. Kiz arkadaslarima dert yanmak isterken biraz rahatlamak isterken kalkip bana "sen de amma yobazmışsın sana da sevgili beğendiremiyoruz yapsan ne olacak bir kere geliyoruz dünyaya fazla kasma kendini biz yaptık öldük mü artık normal şeyler bunlar" deyip modumu dusurduler.
Sevgilimden evlenmeden olmaz dediğim için ayrıldık. Kız arkadaşlarım sen çok yobazsın dediler. Onlarla ilişkimi kesmeli miyim?
Cevapla