Sevgilimden evlenmeden olmaz dediğim için ayrıldık. Kız arkadaşlarım sen çok yobazsın dediler. Onlarla ilişkimi kesmeli miyim?

5 aylık sevgilim bana saygı göstermiyordu surekli bir seyler yasamak istiyordu. Ben basta bunun olmayacagini soylememe ragmen. Niyeti ortadaydi bende ayrildim. Kiz arkadaslarimla dertlesir zannederken bana bu zamanda iliski yasamayan mi var. Sen cok yobqzsin kimse senle cikmaz dedi. benimde moralim bozuldu. Onlarla ilişkimi kesmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sevgilimden evlenmeden olmaz dediğim için ayrıldık. Kız arkadaşlarım sen çok yobazsın dediler. Onlarla ilişkimi kesmeli miyim? Tskk
Sevgilimden evlenmeden olmaz dediğim için ayrıldık. Kız arkadaşlarım sen çok yobazsın dediler. Onlarla ilişkimi kesmeli miyim?
Cevapla