Çünkü ne telefonum var ne bilgisayarım ne de televizyonum. Bir tane laptop var onu da lanet kardeşimle sırayla gün gün paylaşıyorum. Telefon desek bozuk ikimizinde şarjdan çıkarınca kapanıyolar artı ekranları bozuk. Televizyon da bozuk bir halt izleyemiyorum. Laptop da öyle iyi bir şey değil yani O harfi bozuk onun da sıfır sayısına atadım. Mouse bile bozuk sağ ve orta tık çalışmıyor bir bok oynayamıyorum bir şey yapamıyorum. Babam yks sınavından önce sınavdan sonra diyodu şimdi bi bahanesi kalmadı. Dün ona anlattım evde sıkılıyorum delirmeye başlicam sadece yatıyorum hayal kuruyorum diyorum. Diyor ki "Nefes aldığına şükret. hayatın gayet güzel" ona orada sövmemek için zor durdum cidden o kadar ağlıyorum ki günlerdir ama bir bok yapmıyor şrfsiz pislik inş ölür de servetini alırım reşit olan ben olduğum için alırım kardeşlerim de gitsin annemle yaşasın sonra onları alırım cidden kafayı yicem nefret ediyorum yüzünü görmeye tahamülüm yok bize böyle bir hayat bahşedemez
küçüklüğümüzden beri teknolojinin gerisinde kalıyoruz onun yüzünden. ev internetine de 2 yıl önce ulaştık. 4 yıl önce 500 tlye bimden aldığımız telefonlarla sürünüyoduk şimdi onlar da bozuldu. ne instagram var ne whatsapp cidden öldürücem kendimi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer