Babamdan artık nefret etmeye başladım, siz ne yapardınız?

Çünkü ne telefonum var ne bilgisayarım ne de televizyonum. Bir tane laptop var onu da lanet kardeşimle sırayla gün gün paylaşıyorum. Telefon desek bozuk ikimizinde şarjdan çıkarınca kapanıyolar artı ekranları bozuk. Televizyon da bozuk bir halt izleyemiyorum. Laptop da öyle iyi bir şey değil yani O harfi bozuk onun da sıfır sayısına atadım. Mouse bile bozuk sağ ve orta tık çalışmıyor bir bok oynayamıyorum bir şey yapamıyorum. Babam yks sınavından önce sınavdan sonra diyodu şimdi bi bahanesi kalmadı. Dün ona anlattım evde sıkılıyorum delirmeye başlicam sadece yatıyorum hayal kuruyorum diyorum. Diyor ki "Nefes aldığına şükret. hayatın gayet güzel" ona orada sövmemek için zor durdum cidden o kadar ağlıyorum ki günlerdir ama bir bok yapmıyor şrfsiz pislik inş ölür de servetini alırım reşit olan ben olduğum için alırım kardeşlerim de gitsin annemle yaşasın sonra onları alırım cidden kafayı yicem nefret ediyorum yüzünü görmeye tahamülüm yok bize böyle bir hayat bahşedemez

küçüklüğümüzden beri teknolojinin gerisinde kalıyoruz onun yüzünden. ev internetine de 2 yıl önce ulaştık. 4 yıl önce 500 tlye bimden aldığımız telefonlarla sürünüyoduk şimdi onlar da bozuldu. ne instagram var ne whatsapp cidden öldürücem kendimi

Babamdan artık nefret etmeye başladım, siz ne yapardınız?
Cevapla