Babamdan dayak yedim, ondan nefret ediyorum. Artık nasıl davranmalıyım?

2 gün önce evde yok yere kavga çıktı sebebi babam tarafı akrabalar yüzünden babam bizden çok annnesini babasını önemser. üvey amcam var onu kıskanır 20 gün izin alıp gitmiş bu da gidecekmiş misillleme olarak da gidemiyormus vs vs Yok yere annemi çok kötü dövdü resmen parcaladı sonra benim bir akalam yokken odama girip yuzume yumruk attı burnuma neredeyse burnum kırılıyordu. Ben 23 yaşındayım dgsye hazırlanıyorum inşallahda gidicem hep böyle olaylar yaşıyoruz sürekli her kavgada annemi döver beni döver dayakçı biri ama çok müslümandır. Beni herseyden soğuttu. oğullarını kayırır onlara dokunmaz hep benim üzerime düşer bozar defalarca kez dövdü beni. Her defasında unuttum ama bunda iyice kinlendim. Bana iyi davranmaya çalısıyor barışmak istiyor nasıl davranmalıyım ben nefret ettim evin içinde ondan kacıyorum resmen ne öneriyorsunuz. Bundan sonra benim için bitti okuyup çalısıp güzel işler yapıp evlenirsem burnundan getiricem onun..
Babamdan dayak yedim, ondan nefret ediyorum. Artık nasıl davranmalıyım?
Cevapla