Her tanıdığa selam vermek zorunda mıyız?

bugün bir arkadaşımla annesini gördüm karşı kaldırıma geçtim hemen. çünkü konuşmak istemiyorum biraz aptal oldukları için. bir de burada bir komşu var beni her gördüğünde balkondan nereye gidiyorsun diyor. sanane awk. ben de artık yukarıdan bana seslense bile durmuyorum gidiyorum. şu selam verme işi kısa sürmeli ya. bi el kaldırıp yolumuza devam etmeliyiz. herkes öküz gibi muhabbet etmek istiyor.
Her tanıdığa selam vermek zorunda mıyız?
Cevapla