Tokat’tan selam olsun, gönlü güzel insanlara var mı hemşerilerimiz?
2 ay
Aleykümselam ben tokatlıyım merkez ama Ankara 'da evim yedi sülalem Tokat'ta. Arada bir geliyorum genelde Ramazan bayramlarında gelebiliyorum iş dolayısıyla ve bir aile hayatım var tabii ki ondan dolayı kurban bayramlarında tatile gitmeyi seçiyoruz.
Cevap
5Cevap
Almanya ya da kayseri olmaz mı kardeş
Eyvallah
Hemşeri sayılırız Amasyalıyım
Tokat'ta üniversite okudum zamanında 😃
Ben tokatlı değilim
tokatlı değilim
Ne bilim
Kayseri'nin neresinden
Evet selamlaşın
Erbaa bende
Reşadiye
Erbaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?