Bazen ailemi sevmediğimi düşünüyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum bu normal mi?

Belli yaşa geldikten sonra bazı zamanlarda çekemiyorum ve kırıcı hareketlerim ve sözlerim oluyor. Sonrasında çok vicdan azabı çekiyorum. Normal mi durum
Bazen ailemi sevmediğimi düşünüyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum bu normal mi?
Cevapla