Annem insanların içinde beni küçük düşürüyor. Sizce ne yapayım?

Şu an buraya ağlayarak yazıyorum. 2 hafta sonra üniversite sınavım var. Ve ben bu sene kazanabileceğimi düşünmüyorum. Annem da bana az önce dedi ki ınsanların çocukları başarılı, hepsi iyi yerleri kazanıyor hava atıyor, ben mal gibi kalıyorum dedi. Benimkiler neden başarısız dedi. Çok üzüldüm. Komşu sordu nasilsin diye çocuklarımın başarısızlıkları ile uğraşıyorum dedi. Kendimi çok kötü hissediyorum. Bir aptal gibi. Ama biliyorum yapamayacağım. Çünkü iki alandan da girmek istiyorum ve bunun için yeterli sürem yok. Bana bu sene için verebileceğiniz bir tavsiye var mı derslerimle ilgili? Nasıl yapmam gerektiğini bilmiyorum çünkü. Iki alanı da aynı anda nasıl götürebilirim sizce?
Annem insanların içinde beni küçük düşürüyor. Sizce ne yapayım?
Cevapla