Merhaba arkadaşlar artık delikanlı bir erkek çocuğu oldum gencim, ama Ailem ve çoğunlukla annem beni diğer akrabalarım yanında küçük düşürüyor, Amcamlara, teyzemlere, halamlara göre normal aklı başında saygılı bir gencim ama özellikle annem telefonda konuşurken ya da yüz yüze beni ''aptal, salak, aklı beş karış havada, doğruyu yanlışı ayırt edemeyen canım bir çocuk'' gibi lanse ediyor. Diğer insanlara karşı itibarımı zedeliyor gerçekten de sanki ben onun oğlu değil de hizmetçisiymişim gibi evi topla, şunu yap bunu yap.. sürekli ''mehmet bana cevap veremez ne dersem yapacak köpek gibi yapacak'' vb kelimeler kullanıyor. gerçekten de bıktım insanların gözünde çok küçük düşürüyor beni. Ne yapmam lazım lütfen yardım edin?
(not takma isim kullandım)
(not takma isim kullandım)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer