YAŞIMI O ANKİ RUH HALİMLE BÖYLE YAZDIM. Arkadaşlar öncelikle şöyle anlatmak istiyorum olay çok ciddi bu gün eve geldiğimde hüngür hüngür ağladım aileme anlatamamak hiç kimseye anlatamamak hem erkek olduğumdan dolayı insanlar hangi gözle bakar bana dalga geçerler mi babama söylesem onun gözünde küçük düşer miyim hiç birlmiyorum. Olayı anlatıyorum:Şimdi ben liseye yeni başlamıştım en üst katta 3 sınf vardı en alt katta ise tek sınıf arkadaşlarla tanışıp kaynaştığımız sırada öylesine aşağı sınıfa gidelim dedik 2 kişi ben ve arkadaşım sonra aşağı indik o bir yere gitti bende sohbet ediyorudum yeni tanıştığım arkadaşlarımla sonra bir çocuk arkama gidip saçma canım sesler çıkarmaya başladı. Tabi ben olayın şokuyla şaka yaptığını sanıyordum benim üzerimde mont vardı o yüzden hiçbir şey hissetmedim. Ama o sesler yüzünden kirlenmiş hissettim sonra tenefüs zili çaldı sınıfa çıktık o gün cumaydı yani istiklal marşı için sıraya geçtik sonra bende onun popon kalem soktum sonra o da bana soktu bende aileme söylemekle tehdit ettim bir görseniz öyle güzel özür diledi ki ayaklarıma kapandı. Neyse buraya kadar herhangi bir problem yoktu. Aradan aylar geçti o çucukla konuşmuyor alttaki sınıfın önünden bile geçmiyordum daha 3 veya 4 gün önce bir tane arkadaşıma sırf gıcıklığına garip sesler çıkartıyordum o sırada müdür yardımcısı geldi ve ne böyle sesler çıkartıyorsun sen küçüklüğünde cinsel saldırıya mı uğradın dedi sonra benim kafamda Aylar önce yaşanan olay canlanmaya başladı ve o günden bu güne sürekli o anı yeniden yaşıyorum gibi oldu malum erkek olduğumdan kimseye anlatmadım hep içime attım artık okula gitmek (bunu yazarken de çok ağlıyorum ALLAH RIZAS İÇİN FİKİR VERİNNNN YARDIM EDİN ÇOK ÇARESİZİMMMM ARTIK OKULA GİTMEK İSTEMİYORUM tam unuttum derken sınıf arkadaşlarım müdür yardımcısının dediklerini hatırlatıyor ve döngn tekrar başlıyor şimdi arkadaşlarıma yapmayın desem sanki onların gözünde gerçekten de tacize uğramış gibi gözükücem ne yapacağımı gerçekten bilemiyorum lütfen yardım edin intahar etmeyi bile düşünüyorum. Yalvarırım bu durumu yaşayanlar nasıl bu durumdan kurtuldu lütfen yazsın
Güncellemeler
+1 yıl
Not:Ruh halim çok değiâken olduğundan dolayı şimdi ekleme yapmak isterim kalem değil şişe olucak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ilk asama olarak sana cocukken cinsel saldiriya mi ugradin diyen kisinin yanina git ve o soylediginize bir aciklama getirebilir misiniz tam anlayamadim eger siz aciklamazsaniz aileme soracagim da de
ikinci asamayi sonra konusuruz
Saçma sesler çıkardığım içinmiş demesinin sebebi ikinci aşama ne yapacağım lütfen yanlız bırakmayın çok çaresizim sınavlarım var ve ben her çalışmaya geçtiğimde o zamanki olaylar geliyor aklma lütfen
bu sana soyledigi sey yasal bir suc ve gorevden alinmasi gerekir, disiplin kurulu boyle olan bir okulda bu tur olaylarin yasanmasi sasirtici degil zaten
Suç suç olmasına da nasıl bir yol izleyeceğimi bilemiyorum hangi aşamaları izlemeliyim çaresizim açıkcası
yazdim ya
Evet ama dediğim gibi benim kafamda travmatik olaylar yaşand o konuda ne yapmalıyım
Kişisel gelişim kitapları felsefe psikoloji Kitaplarını turuz sitesinden PDF indir bide marcus aurelius düşünceler kitabını oku PDF indir tamam bir
Çok sağol ama o çocukla halen aynı okuldayız onu cezalandırabilirim
Mutlaka bir psikoloğa, psikiyatriye görün. İçini dök.
Sağol tavsiyen için ama hem erkek olmanın gerektirdiği bizim toplumu biliyorsun biraz yargılayıcılar bunu aileme nasıl anlatıcam hangi dille anlatıyım
Allh yardım etsin hiç yaşamadım böyle durum
Sence ne yapmalıyım o çocukla halen aynı okuldayız cezalandırabilirim
direk yardım al git psikatriye
İşte onu nasıl yapıyım aileme bu olayı nasıl anlatıyım?
Psikolojik destek al sonuna kadar haklısın
Doğrusun ama aileme nasıl anlatıcam
Büyük bir problem yaşadığını anlat özel olduğunu söyle
İhtiyacım var de
Aileme anlattım ama çok bir şey demedi daha doğrusu hastalık yapar dedi kafana takma böyle kişiler var dedi ama yeterli olmuyor çıkmıyor kafamdan
İnternette ücretsiz psigolok görüşmeleri var galiba
bir şey sorabilir miyim şimdi hala o çocukla ayn okuldayım yapabileceğim önere bileceğin bir şey var mı babam bu konularda disiplin konusuna önem verir
O çocuğa arkanda çok kişi var imajı çizebilirsin yani seni koruyacak çok kişi varmış gibi ya da direkt birini tut çıkışta tehdit etsin
Çok sağol ama ne yazık ki özür diliyor ama bu çok yapmacık :/ yüreğimdeki ateş sönmüyor
Mazlumun ahı çıkar aheste aheste göreceksin çok pişman olucak😉
Şikayet et ve yardım al
Ama aileme nasıl anlatıyım erkek olduğumdan dolayı daha da utangacım kadın olsyadım belki olabilirdi ama şu an söyleyemem emapti kur lütfen ne yapmalıyım
Geçmiş olsun
Sağol da o çocukla hala aynı okuldayım aileme söyleyip çok iyi bir disiplin cezasına çarptırtabilirim