Okulda tacize uğruyorum travmatik bir olay yarattı işin içinden çıkamıyorum lütfen en azından görüşlerinizi bildirin?

YAŞIMI O ANKİ RUH HALİMLE BÖYLE YAZDIM. Arkadaşlar öncelikle şöyle anlatmak istiyorum olay çok ciddi bu gün eve geldiğimde hüngür hüngür ağladım aileme anlatamamak hiç kimseye anlatamamak hem erkek olduğumdan dolayı insanlar hangi gözle bakar bana dalga geçerler mi babama söylesem onun gözünde küçük düşer miyim hiç birlmiyorum. Olayı anlatıyorum:Şimdi ben liseye yeni başlamıştım en üst katta 3 sınf vardı en alt katta ise tek sınıf arkadaşlarla tanışıp kaynaştığımız sırada öylesine aşağı sınıfa gidelim dedik 2 kişi ben ve arkadaşım sonra aşağı indik o bir yere gitti bende sohbet ediyorudum yeni tanıştığım arkadaşlarımla sonra bir çocuk arkama gidip saçma canım sesler çıkarmaya başladı. Tabi ben olayın şokuyla şaka yaptığını sanıyordum benim üzerimde mont vardı o yüzden hiçbir şey hissetmedim. Ama o sesler yüzünden kirlenmiş hissettim sonra tenefüs zili çaldı sınıfa çıktık o gün cumaydı yani istiklal marşı için sıraya geçtik sonra bende onun popon kalem soktum sonra o da bana soktu bende aileme söylemekle tehdit ettim bir görseniz öyle güzel özür diledi ki ayaklarıma kapandı. Neyse buraya kadar herhangi bir problem yoktu. Aradan aylar geçti o çucukla konuşmuyor alttaki sınıfın önünden bile geçmiyordum daha 3 veya 4 gün önce bir tane arkadaşıma sırf gıcıklığına garip sesler çıkartıyordum o sırada müdür yardımcısı geldi ve ne böyle sesler çıkartıyorsun sen küçüklüğünde cinsel saldırıya mı uğradın dedi sonra benim kafamda Aylar önce yaşanan olay canlanmaya başladı ve o günden bu güne sürekli o anı yeniden yaşıyorum gibi oldu malum erkek olduğumdan kimseye anlatmadım hep içime attım artık okula gitmek (bunu yazarken de çok ağlıyorum ALLAH RIZAS İÇİN FİKİR VERİNNNN YARDIM EDİN ÇOK ÇARESİZİMMMM ARTIK OKULA GİTMEK İSTEMİYORUM tam unuttum derken sınıf arkadaşlarım müdür yardımcısının dediklerini hatırlatıyor ve döngn tekrar başlıyor şimdi arkadaşlarıma yapmayın desem sanki onların gözünde gerçekten de tacize uğramış gibi gözükücem ne yapacağımı gerçekten bilemiyorum lütfen yardım edin intahar etmeyi bile düşünüyorum. Yalvarırım bu durumu yaşayanlar nasıl bu durumdan kurtuldu lütfen yazsın
Güncellemeler
+1 yıl
Not:Ruh halim çok değiâken olduğundan dolayı şimdi ekleme yapmak isterim kalem değil şişe olucak
Okulda tacize uğruyorum travmatik bir olay yarattı işin içinden çıkamıyorum lütfen en azından görüşlerinizi bildirin?
Cevapla