Okulda olan akran zorbalığı hakkında karakola gidip şikayetçi olma hakkımız var mı?

Kız kardeşim lise öğrencisi sınıfında sorunlu bir erkek öğrenci var bu çocuk 2 aydır kardeşimle uğraşıyor lakap takmış abla ağzının payını veriyorum duymamazlıktan geliyorum hiç bezmiyor yine devam ediyor dedi çocuk bilerek yapıyor amacı kardeşim onu rehberlik servisine şikayet etsin rehberlik dersten alsın derslere girmeyeyim kardeşim özel okulda ailemiz biliyor okulla konuştuk ama yine değişen bir şey olmadı kız artık okula gitmek istemiyor çalışkanların olduğu sınıftan zırzopların olduğu sınıfa geçmek istiyor çocukla aynı sınıfta olmamak için o sınıfa geçmesini ailemiz istemiyor bu çocuk geçen sene okula bıçak getirmiş yakalanmış başka bir gün okulda bir arkadaşının kredi kartını almaya çalışmış kredi kartının sahibi olan arkadaşıyla fiziksel kavga etmiş disiplin cezası almış bu senede sınıfın düzenini bozuyor öğretmenlerde artık bıkmışlar her dersten atılıyor kardeşim okul değiştirmek istemiyor arkadaşları da hem şikayetçiler hem vazgeçmiyorlar bir tuhaflar kimse destek olmuyor okulda olan akran zorbalığı hakkında karakola gidip şikayetçi olma hakkımız var mı süreç nasıl işliyor bilgi verirseniz memnun olurum
Okulda olan akran zorbalığı hakkında karakola gidip şikayetçi olma hakkımız var mı?
Cevapla