12 yaşında bir çocuğa ötenazi hakkı, haksızlık mı?

.
.

Hollanda der ki; "bakım masrafları yüksek olan bir evladın anne ve babası ortak karar alırsa[biz buna bakamıyoruz, gelin öldürün] der ve bir doktordan onay olırsa, o çocuğun ötenazi hakkı vardır, olmalıdır" siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

https://www.google.com/amp/s/www.ntv.com.tr/amp/dunya/hollanda-12-yasindan-kucuk-cocuklara-otanazi-izni-verecek,MN2ucKlIrUi3jkSUkIHk6A

12 yaşında bir çocuğa ötenazi hakkı, haksızlık mı?
Cevapla