Yaşadığım bu mobbing konusundaki görüşlerinizi merak ediyorum?

Merhaba. Sizlere bir şey danışmak istiyorum. Ben imam hatipte çalışan bir rehber öğretmenim. Okul müdürüm ve öğretmenler tarafından ciddi düzeyde mobbinge maruz kaldım ve özgüvenim tamamen düştü. Okul müdürüm kesinlikle seminer yapmama, danışma yapmama izin vermedi. Çocuklarla sadece teneffüslerde görüşebilirsin dedi ve zaten ne konuşuyorsun ki bir şey yapmıyorsun ki dedi. Ben diğer rehber öğretmenler de gördüm senin gibi değiller seni sırf iyi niyetinden tutuyorum yoksa fişini çekerdim dedi. Yakını olan din kültürü öğretmenlerinin sözüne inanıp beni okul içinde uyumsuzluk ve sevilmemekle suçladı ve bunu da aileme bağladı. Ailenden hiçbir şey görmemişsin tabi normal dedi. Ardından bazı yaptığım zorunlu seminerlere yanımda derse öğretmemleri soktu ve beni onların ve öğrencilerin gözünde küçük düşürdü. Diğer öğretmenlerin yanında azarladı ve diğer öğretmenlerin hepsi bana ezik olarak bakmaya başkadı. Durumu gittim Rehberlik Merkezi'ne anlattım. Fakat okul müdürüne bağlı olduğumuz bu sebeple onu bir süre idare etmemiz gerektiği söylendi. Şu an iş konusunda özgüvenim tamamen düşük. İnsanların yanında kendimi işeyaramaz ve gereksiz alt tabaka hissediyorum. Benim psikolojim bozulmuş durumda. Okulda tamamen sessiz ve suratı asık duruyorum bazen bana söylenenleri duymuyorum dalıp gidiyorum. Bazı hocalar bana artık bana hasta muamelesi yapmaya başladılar. Arkamdan şizofren mi gibi şeyler söylüyorlar ve kesinlikle beni ve birkaç arkadaşımı okul gezilerine vs almıyorlar. Okuldaki tüm gezi ve etkinlikleri müdürün belirli başlı tuttuğu din kültürü hocaları düzenliyor. Ve bunları yaptıkları için onlara ödüller verliyor.

Yaşadığım bu mobbing konusundaki görüşlerinizi merak ediyorum?
Cevapla