Uyku uyuyamıyorum ne yapıcam?

Selam arkadaşlar çok canım kendi ettiğim kendi bulduğum bi durumdayım. Şimdi isim sallayacağım anlamanız açısından benim iki arkadaşım var birinin ismi Selin birinin ismi Elif. Üçlü arkadşa grubumuz var. Selin beni daha öncelerde ve yakın zamanda çok kızdırdı bende konu hakkında hem fikir almak açısından hemde arkaşız diye Elif e anlattım yazdım telefonda konuştum sinirli olduğum içinde saçmalamış bile olabilirim sonra Elif ile Selin (benden bağımsız) kavga edip küsüyorlar… bende arayı bulmaya çalışıyordum. Elif bana gelip diyor ki sende politikacısın iki yüzlüsüne getirdi ben yaptığım şeyi doğru bulmuyorum keşke Selin hakkında hiç konuşmasaydım onunla kendimi kötü hissediyorum hem aralarında kaldığım için hemde konu da Selin haklı ama Elif bunu anlamıyor ve Elif le arama mesafe koymak istiyorum ama gidip Selin’e her şeyi anlatır diye yapamıyorum… çok kötüyüm arkadaşlar gerildim baya kendimi kötü hissediyorum suçlu hissediyorum konuştuğum için. Siz siz olun arkadaşlarınız hakkında sinirlenseniz dahi konuşmayın bakın benim başımda patlayacak gibi olay ve hiç istemiyorum böyle bi şeyi… sizce ne yapmalıyım? Bir daha böhle şeyelr yapmam ama Selin’e gidip söyler mi sizce?
Uyku uyuyamıyorum ne yapıcam?
Cevapla