Merhabalar. Ben 20 yaşında bir genç kızım. Çok utanarak söylüyorumki insanların parasını çaldım. Ama kendim için değil. Benim annem ve babam yok sadece babaannem var babaannem büyüttü beni. 2 senedir Kanser ilaçları için tedavileri için çok para lazımdı. Çevremde akrabamız yok kimse yardım etmedi bende çaldım. Sırf babanem ölmesin diye. O zamanlar lisedeydim çalışamıyordum ve küçüktüm. Şimdi çalışıyorum zorda olsa geçiniyoruz neneme bakıyorum. Çaldığım insanları bulamasam da başka insanlara o parayı dağıtsam allah affeder mi? Ben hiç uyuyamıyorum geceleri yıllardır para biriktiriyorum o insanları bulup paralarını geri vermek için. Ben babaannemi çok seviyordum sırf o ölmesin diye üniversite okumaktan vazgeçtim durumu ağırdı çalışmam gerekiyordu üniversite okuyacak param yoktu eğer tek olsaydım hem çalışır hem okurdum ama şimdi sadece çalışıyorum ve babaannemin ilaçlarını alıyorum. Nenem tek kalamazdı üniversite okumadım ama olsun o yaşasın. Bunun günahı nedir o zaman yapığım şeyin iğrençliğini bende biliyorum ama başka çarem yoktu?
Güncellemeler
+1 yıl
2 sene değil 4 sene arkadaşlar 4 senedir hasta maalesef
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer