Küçükken hırsızlık yaptım ve çok pişmanım tövbe edersem Allah kabul eder mi?

Merhaba, küçükken daha doğrusu ergenlik çağlarımda arkadaşlarım eğlence vs olsun diye veya ceplerinde para kalması için ufak tefek şeyler çalarlardı marketten (biliyorum hırsızlığın küçüğü büyüğü olmaz ama ergendik işte) ben normalde hayatta böyle şeyler yapmazdım fakat ne olduysa arkadaşlarımın peşine takıldım ben de onlarla yaptım çünkü hep "işte bunlar pahalı zaten bu fiyatta olmaması lazım" vs derlerdi benim de aklım çelindi... uzun süredir o zamanın pişmanlığını yaşıyorum sürekli tövbe de ediyorum... zaten artık onları yapan kişilerle görüşmüyorum bile... ne kadardı fiyatları bile aklımda değil normalde hayır vs yapmak çok istiyorum ama öğrenciyim ve dediğim gibi ne fiyatları aklımda ne de nasıl hayır yapacağımı bile bilmiyorum aileme demeye de çekiniyorum ileri de büyüdüğüm zaman kendi mesleğimi elime aldıktan sonra hayır yapsam yine tövbem kabul olur mu 2 katını o zaman vermeye bile razıyım ben zaten pişmanım...
Küçükken hırsızlık yaptım ve çok pişmanım tövbe edersem Allah kabul eder mi?
Cevapla