40 yaş üstü insanlarla ahbaplık kurmak istiyorum?

Yasitlarimla pek anlaşamıyorum en büyük hayallerimden biri bu yaş aralıklarındaki insanlardan oluşan bir sürü arkadaşım olsun uzun süreli hal hatır sorayım konuşayım soru sorayım çok istiyorum birden fazla yazar mısınız lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Kafamda takılan sorulara cevap verecek tecrübeleri yok o yüzden anlaşamıyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Çok kişi yaziyor afedersiniz ama herkesle konuşmak istiyorum geri döneceğim mutlaka
40 yaş üstü insanlarla ahbaplık kurmak istiyorum?
Cevapla