30 yaşında olduğum için 40 ve yaş üstü adamlar ya da dullara mı layığım?

Bugün iş yerinde bir abi geldi yanıma sana kısmet var dedi 2 çocuğu olan dul bir adam. Adam 44 yaşında. Yani ben kendimden o kadar büyük birini istemem şirkette o kadar kız varken neden bunu bana layık gördü. Annem de diyor seni genç almaz 40 yaş üstü dedeler alıyor diyor bıktım 30 yaş o kadar yaşlı mi? Ben zaten kendimden küçük istemem ya benle yaşıt olsun ya da 2, 3 yas büyük en fazla 5 yaş farkı

30 yaşında olduğum için 40 ve yaş üstü adamlar ya da dullara mı layığım?
Cevapla