30 yaşındayım diye dullara layıkmışım doğru mu bu? Herkes hakkımda böyle mi düşünecek?

Herkes 30 yaşında bekar bi kızın ancak 40 yaşında dul erkeklerle evlenebileceğini söylüyor. Şimdi ben dullarla mı evlenebilirim sadece? Benimle sadece onlar mı evlenmeyi ister yani? Neden ki?

30 yaşındayım diye dullara layıkmışım doğru mu bu? Herkes hakkımda böyle mi düşünecek?
Cevapla