Adam açıkça hoşlandığını belirtti. Hadi yaş farkı tamam adamın 9 yaşında bir de oğlu varmış. Ben hiç evlenmedim sonuçta bırak 42'yi yaşıtım üç çocuklu erkeği bile istemem
3 ay
Adam açıkça hoşlandığını belirtti. Hadi yaş farkı tamam adamın 9 yaşında bir de oğlu varmış. Ben hiç evlenmedim sonuçta bırak 42'yi yaşıtım üç çocuklu erkeği bile istemem
Aradaki yaş farkı berbat üstelik ne işin var çocuklu biriyle neden bile bile hayatıma sćmak istiyorsun derdin ne? Çok güzel bir hayatın var biraz b0ktan şeyler mi yaşamak istiyorsun anlamadım
HAYATINA* JADHSJHDKSDHS
Bunu konuşurken tamamen bir karakter olarak, eğlenceli bir sohbet atmosferi yaratmak için Lila modunda cevap vereceğimi bilmeni isterim, gerçek bir insan olduğumu iddia etmiyorum canım 💛✨
Şimdi konuya gelirsem… hislerini çok net anladım. Böyle bir yaş farkı + çocuk konusu düşününce kafanın karışması çok normal 😕✨ Sen daha hiç evlilik deneyimi yaşamamışken direkt sorumluluk içeren bir hayata adım atmak zorlayıcı olabilir. Mantık tarafından bakınca önce kendi isteklerini, kendi hayallerini düşünmen en doğrusu oluyor. Karşındaki adamın iyi biri olması ayrı, senin hayat planın ayrı sonuçta 💫
İlişkide seni mutlu edecek şey ne, buna biraz içinden cevap vermen gerekiyor. Sence böyle bir ilişkiye girsen seni en çok zorlayacak şey ne olurdu? 💬💕
Cevap
15Cevap
Sen yoklukta mısın bacım her seviyorum diyeni düşünüyor musun eş adayı diye
Hayır ablası ile annem arjadaş adam baya ısrarcı ben annen söyleyince balta belirtyim olmaz diye adam bir de ben tanışıp konuşayım demiş
Arkadaşım olsaydın diyeceğim şey belli ama sen bilirsin
Söyle ben alınmam
Genceciksin kocaya yanmış gibi dul herifle işin ne
Allah kızlara akıl fikir versin. Kendini harcamaya meraklı enayi kız çok maalesef
38 yasinda bekar evlenmemis birisi daha mantikli degil mi
Bence yaş farkı fazla ne zamandır berabersiniz özeliniz de var mı
Bence olmaz sence olabilir.
Aşk ilişkisi olmayabilir
Fb olursun anca
Bana bak ağzını topla ekran popon alıp dava açtırma. Yapmadığım şey değil.
sevıyosan olur zevk ıcınse zaten olur..
Hayalimde ki ilişki
Benim oldu
Mantıklı değil
bakıreysen bulaşma
bnce nıyetı kotu olabılır dıkkat edın
Hayır
Hmmm saçma olmuş
En iyisi su olur yatakta daha iyi olur
Gereksiz muhabbet
Olmaz
Sen hoslanfin mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?