Erkeğin eşinin yanında kısa olması nasıl bir görüntüdür?

Erkek kardeşim 164 boyundadır. Eşi ise 170 boyunda. Kardeşinden uzun olduğu yetmiyormuş gibi yanında gezerken 10-13 cmlik topuklu ayakkabı ile duruyor. Etraftakiler garip garip bakıyorlar. Kardeşimin de bu durumdan rahatsız olduğunu farkediyorum. Sizin düşünceniz nedir?
Erkeğin eşinin yanında kısa olması nasıl bir görüntüdür?
Cevapla