Erkeğin eşinin yanında kısa olması nasıl bir görüntü olur?

Erkek kardeşim 164 boyundadır. Eşi ise 170 boyunda. Kardeşimden uzun olduğu yetmiyormuş gibi yanında gezerken 10-13 cmlik topuklu ayakkabı ile duruyor. Etraftakiler garip garip bakıyorlar. Kardeşimin de bu durumdan rahatsız olduğunu farkediyorum. Sizin bu konuda düşünceniz nedir?
Erkeğin eşinin yanında kısa olması nasıl bir görüntü olur?
Cevapla