Erkek kardeşim 165 boyundadır. Eşi ise 170 boyunda. Kardeşinden uzun olduğu yetmiyormuş gibi yanında gezerken 10-13 cmlik topuklu ayakkabı ile duruyor. Etraftakiler garip garip bakıyorlar. Kardeşimin de bu durumdan rahatsız olduğunu farkediyorum. Siz düşünceniz nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılbir kere kadın ister giyer ister girmez topuklu bu seni ilgilendirmez. ikincisi demek ki kadın kardeşini sevmiş boyu sorun etmemiş, ki olması gereken bu, ve evlenmişler. kardeşin de ya eşiyle konuşsun rahatsizsa ama buna hakkı olduğunu düşünmüyorum çünkü madem o kadar rahatsızdı evlenmezdi demek ki o da gerçekten sevmiş. yok kadın erkekten uzun olamazmış şu kalıplı cümleleri silin atın kafanızdan sanki arada 50 cm mesafe var. kalplerin arasında mesafe olmasın önemli olan o
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
benden kısa olmasında başkaa bişey istemem zaten topuklu giyemiyorum yürünmüyo ki
022 Yorumla- +1 yıl
kaç ki boyun?
- +1 yıl
sahi mi, bir erkek için bile çok uzun boyun var. ailende senden uzun var mı bari?
- +1 yıl
Boyun 1.93 mü?
- +1 yıl
Ne güzel bende 1.63 üm
- +1 yıl
Ya birşey sorucam kilon çok mu?
- +1 yıl
Eminim arabaya bile sıgamıyosundur niye eleştireyim
- +1 yıl
Erkek olsaydın belki ama sonuçta kadınsın güclü gözüksen bile içten zayısın ☺️
- +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun.
Vücut büyük ama beyin küçük kalmış sende benim kemiklerim sert sonuçta erkeğim yapı gereği daha sıkıyım. - +1 yıl
Belkide o erkeklerden daha güclüyüm ben
- +1 yıl
@yasemi3 cüce? Ufc liginde bile benim boyumda şampiyonlar var haddini bil
- +1 yıl
Mardinde babam oralı
+1 yılBen1.77yim en az benden 3cm kısa olabilir
01 Yorumla- +1 yıl
maşallah
- Aile & Toplum konusunda 925 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlar biraz tuhaf karşılar ama sonra alışır.
Erkeğin eşinden, annesinden ve ablasından/ kız kardeşinden ama özellikle eşinden kısa olması biraz tuhaf oluyor.
Sadace o kadar.
Ha kadınlarda genelde daha uzun boylu erkekleri çekici buluyor onun haricinde erkeklerde kendilerinden daha kısa boylu kızlarla birlikte olmayı tercih eder.
Bana sorarsan boyum 1.71 ve 1.65 üstü kız yanımda hoş durmaz o yüzden ilgilenmiyorum.01 Yorumla- +1 yıl
annemle de boyu aynı
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
26Cevap
erkeğin boyunun kızdan uzun olması standart bir toplumsal algoritmadır
tersine az rastlandığı için insanlar tuhaf görür
ama bunda bir tuhaflık yok
kilomuzu bir kontrol edebilsek de boyumuzu biz kontrol edemiyoruz
1.80 olmayı da mesela ben seçmedim
benim seçmediğim benim belirlemediğim bir kriter üzerinden olumsuz açıdan değerlendirilmek her daim yanlış ve can sıkıcıdır16 Yorumla- +1 yıl
farklı bir bakış açısısunduğun için teşekkür ederim
- +1 yıl
haklısın
- +1 yıl
Ama kısada hoş durmuyor ki
+1 yılkesinlikle çok büyük kabahat büyük bir günahtır ne demek Erkeğin veya kadının diğerinden daha kısa veya kilolu zayıf göstermesi bence kanun çıkarılmalı cezası olmalı kısa uzun eş olamaz diye :) olayın gırgır tarafı buydu
Gerçekte ise Eşlerin evlilerin dış görünüşleri başkasının gözünde nasıl yorumlanır ne önemi ve değeri var bence hiç.00 Yorumla
+1 yılEşini biraz düşünüp çok topuklu olmayan ayakkabı tercih edebilir çok zor bir şey değil. Büyük fedakarlık istemiyor sonuçta... Eğer eşimin rahatsız olduğunu bilsem ben giymezdim.
11 Yorumla- +1 yıl
anlayışın için teşekkür ederim.
Onlar mutluysa bunların onemi yok ki tabi gelin Hanımin düşünmesi daha hoş olur eğer eşinin rahatsız olduğu bir durumsa ama eğer kardeşin rahstsiz olmuyorsa ne olcak ki kız da heves etmiş giyiyor ☺️
03 Yorumla- +1 yıl
ya biraz rahatsız oluyor, komplekse giriyor
- +1 yıl
haklısın
Ablacım yeter Allah peygamber aşkına başka derdin yok mu 7 24 abim kısaldı da abim kısaldı.
Psikolojik desteğe ihtiyacın var bence33 Yorumla- +1 yıl
Sjxjsjdjdjd
- +1 yıl
😂😂haklı
rezillik, çeksin vursun kendini o erkeğimsi varlık.
24 Yorumla- +1 yıl
ya ne rezilliği?
- +1 yıl
Benim boyum 1.71 ideal o zaman çoğu kız benden kısa.
Ama karısını yanında çoçuğu gibi gezdiren avel 1.90 lik erkeklerde kendini vursun.
Çoçuğu gibi biriyle evlenmeleri yanlış
+1 yılKız arkadaşım benden hem uzun hemde daha güçlü hatta beni kucağına alabiliyor ve kaldırıp taşıyabiliyor bence farklı ve güzel bi durum
02 Yorumla- +1 yıl
boylarınız kaç?
- +1 yıl
Ben 170
Kız arkadaşım 182
Kötü ve komik bir görüntü bence. Kardeşinde böyle düşündüğü için rahatsızlık hissediyordur çok normal.
02 Yorumla- +1 yıl
ya komik deme
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılE o zaman kardesinde kendinden kisa biriyle evlenecekti. Kardesin kisa diye kadin niye topuklu ayakkabi giymesin
01 Yorumla- +1 yıl
ya kardeşim sonradan kısaldı
+1 yılBende tuhaf bulurdum eşinin dikkat etmesi lazım onu da düşünmesi lazım
12 Yorumla- +1 yıl
tepeden bakmak hoşuna gidiyor
- +1 yıl
O zaman kardeşini pek sevmiyor bu gacı
+1 yılKadın ayağında istediğini giyer kardeşin kısa diye istediği ayakkabıyı giyemeyecek mi yani
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın da kardeşimn zoruna gidiyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 184 boyunda 52 kiloyum nişanlım 180 boyunda 55 kilo, benden biraz kısa ama böyle daha da tatlı olduğumuzu düşünüyorum bence uyumlu bir görüntü oluşuyorsa çok da kafaya takılmamalı
01 Yorumla- +1 yıl
maşaallah diyelim, Allah mutluluğuzu daim etsin.
- Aile & Toplum konusunda 434 cevap paylaştı.
+1 yılhic hos olmuyor özellikle resim cekilirken dans ederken vs bu kesinlikle eşler arasinda cok dikkat edilmesi gerek bir detay
00 Yorumla kadında bencil onun rahatsız olabileceğini düşünüp o kadar yüksek topuklu giymemeli.
01 Yorumla- +1 yıl
haklısın
Karısı güzelse, herkes kardeşinin zengin olduğunu düşünüyordur.
01 Yorumla- +1 yıl
gayet güzel
- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin eşinin yanında kısa olması çok kötü bir durum
04 Yorumla- +1 yıl
maalesef öyle canım
- +1 yıl
Malesef yazık bu erkeğe üzüldüm canim
- +1 yıl
O zaman erkek daha kısa birini bulsun
- +1 yıl
@Spiderlord evliyse daha kisasini bulsa ne olacak
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki yengeniz egosunu tatmin ediyordur bende kardesinizle ayniyim bir arkadasim var 177 bazen arkadaslarla bi yere gidiyoruz en az 10cm bot falan giyiyo bide benine yanina alip kolunu galan koyuyo kafama omzuma otobuste kucağına oturmami istemisti bir keresinde yer yoktu ben bazı kadınların ozellikle boyle yapıp egolarini tatmin ettiklerini dusunuyorum
00 Yorumla
+1 yılHoş değil mesela ben 165im cok uzun olmasada olur en azindan 170 olsun
07 Yorumla- +1 yıl
O zaman yandin
- +1 yıl
Niye la
- +1 yıl
Benim hislerim kuvvetlidir türkiye çok olan kısalardan birisiyle evleneceksin
- +1 yıl
E 170 cok uzun degilki
- +1 yıl
Canım arkadaşım bana yalancimi diyorsun ulen
- +1 yıl
Estafurullah😂
- +1 yıl
Aferin adam ol
+1 yılboy önemli diyenlerin hepsi embesil öyle mutlular pardon da size ne
52 Yorumla- +1 yıl
ya kardeşimin zoruna gidiyor
- +1 yıl
kardeşine boyun o kadarda önemli olmadığını dersin mutluysanız bitti ne gerek var üzülmeye kırılmaya
+1 yılBence etrafındakilere fazla takmayın. Yaptıkları kötü bir şey değil. Kime ne?
01 Yorumla- +1 yıl
haklısın
Harika bir durum. Her erkek kendinden uzun bir kadınla evlenemez :)
04 Yorumla- +1 yıl
evlendiklerinde kardeşim daha uzundu
- +1 yıl
evet, duruş bozukluğu ve kemik erimesi
çok hoş olmaz alışılmış dışında olur ancak seviyorsa kimene
00 YorumlaKötü ya görenler kardeş sanabilir
02 Yorumla- +1 yıl
zaten kardeşim benden daha kısa
- +1 yıl
kardeşim annemle de aynı boyda
neden kendisinden uzun bir eşle evlenmiş o zaman
02 Yorumla- +1 yıl
kardeşim sonradan kısaldı
+1 yılOlabilir bence normal.
01 Yorumla- +1 yıl
sağol
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde eşim benden uzun biraz utanıyorum ama seviyorum
05 Yorumla- +1 yıl
bylarınız kaç?
Cevap sahibi+1 yılSöylerim ama alay etme
- +1 yıl
estağfurullah niye alay edeyim ki?
Cevap sahibi+1 yılBoyum 1.62 eşim 1.74
- +1 yıl
anlaşıyorsanız ne mutlu size
+1 yılSen dövüyordun küçükken dimi
04 Yorumla- +1 yıl
nasıl yani?
- +1 yıl
Kardeşini
- +1 yıl
ne alakası var şimdi?
- +1 yıl
Ya gram ya bir damlacık mizah olsun hep uzun kızlar aynı mı olur, gülse hariç.
+1 yılBen de tuhaf bulurdum
07 Yorumla- +1 yıl
niye ki?
- +1 yıl
Erkeğin kızdan uzun olması daha göze hoş geliyor
- +1 yıl
zaten evlendikten krdeşim kısalmaya başladı
- +1 yıl
Daha da kısalma ihtimali var mı
- +1 yıl
var sanırım
- +1 yıl
Sağlık olsun
- +1 yıl
sağol
- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılParası çoksa sorun yok
00 Yorumla Gönül bir olduktan sonra boyun pek bir önemi yok.
00 Yorumla
+1 yılMadem rahatsız oluyordu neden evlendi
00 Yorumla
+1 yılzayn gibi biriyse oluru var 😂
00 YorumlaKardeşin de bizim gibi bahtsız kisalardan 🥺
03 Yorumla- +1 yıl
senin boyun kaç ki?
- +1 yıl
topukla gene 165i geçersin
Gizli Üye(30-35)+1 yılKısa boylu vir kadıbla evlenseymiş o zaman?
01 Yorumla- +1 yıl
evlendiğinde kardeşim daha uzundu
Gizli Üye(18-24)+1 yılallahın trolu ya sonradan kısaldı ne 🤣🤣
011 Yorumla- +1 yıl
olamaz mı?
Cevap sahibi+1 yılolamaz kiyafetmi bu?
- +1 yıl
Kemik eriyor yaşlandıkca
Cevap sahibi+1 yılher boy sorusu ve yorumun altinda sen sıkıldım
- +1 yıl
boy sorularını cevaplamayı seviyorum
- +1 yıl
@1m63cm_erkek boyun 1.63 mü senin?
- +1 yıl
@bendemet19 evet 😒
- +1 yıl
@1m63cm_erkek ailende senden kısa bayan var mı?
- +1 yıl
Birtek annem
- +1 yıl
@1m63cm_erkek kız kardeşin falan var mı?
- +1 yıl
Ablam ve kız kardeşim var
+1 yılhoş bir hareket değil bence..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl😀😀😀😀😀hagahaha yakışırrrrrrr
00 Yorumla
+1 yılErkek uzun olmalı en az 5 cm
11 Yorumla- +1 yıl
zaten evlendikten kardeşim 5 cm daha uzundu
+1 yılGüzel görünmüyor
13 Yorumla- +1 yıl
neden ki?
- +1 yıl
Ben beğenmiyorum estetik durmuyor
- +1 yıl
ya evlendiklerinde kardeşim daha uzundu
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabam 1.65 sevgilisi 1.80
03 Yorumla- +1 yıl
sevgilisi derken? cici annen mi?
Cevap sahibi+1 yılYess
- +1 yıl
Allah mesut etsin?
+1 yılyatakta çok iyi bir avantaj bence
01 Yorumla- +1 yıl
nedenki?
+1 yılHiç istemem
03 Yorumla- +1 yıl
Allah sana da kısa boylu eş nasip etsin.
- +1 yıl
Hayır ya tövbe de
- +1 yıl
boyun kaçki?
+1 yılCool bence
10 Yorumlailginç olur.
00 YorumlaNormal
00 Yorumla
+1 yılBiraz tuhaf duruyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel değil bence.
00 Yorumla Parayla tutulmuş gibi bir görüntü
00 Yorumla
+1 yılKötü görüntü
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence karışma
00 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer