Erkeğin eşinin yanında kısa olması nasıl bir görüntü sayılır?

Erkek kardeşim 164 boyundadır. Eşi ise 170 boyunda. Kardeşimden uzun olduğu yetmiyormuş gibi yanında gezerken 10-13 cmlik topuklu ayakkabı ile duruyor. Etraftakiler garip garip bakıyorlar. Kardeşimin de bu durumdan rahatsız olduğunu farkediyorum. Siz düşünceniz ne olur?
Erkeğin eşinin yanında kısa olması nasıl bir görüntü sayılır?
Cevapla