Neden hep kendimden düşük işler ve partnerlerle karşılaşıyorum?

Arkadaşlar eğitim geçmişim donanımım veya güzelliğime bakıldığında herkes vay be diyor. Yani eğitim kariyerim çok iyi ama niyetse hiç iyi kurumsal firmalara giremiyorum. Hep küçük aile şirketleri düşük maaşlar kötü koşullarda işler bana dönüyor ve kabul etmek zorunda kalıyorum. Aynı şey aşk hayatında da böyle. Hep böyle canım eğitimsiz parasız ya da tipsiz ya da işte abazan erkekler buluyor beni. Hani daha temelde birçok eksiği olan. Hiç böyle kendime denk düzgün tipi iyi ailesi işi eğitimi iyi efendi erkek yok. Bu nedenle de işte iki konuda da kriterlerimi düşürmek zorunda kalıyorum sonra benim canım sıkılıyor. Kendimi kullandırmış oluyorum.
Neden hep kendimden düşük işler ve partnerlerle karşılaşıyorum?
Cevapla