Kendimi yetersiz hissediyorum. İş hayatında bir işe yaramadığımı hissettiriyorlar. Bu sıkıntı nasıl aşılır?

Binbir güçlükle okulu bitirip mezun oldum ve iyi bir nakliyat firmasında işe başladım. Buraya girdim gireli kendimi yetersiz, işe yaramaz hissediyorum. İş arkadaşım dediğim insan çok eziyor beni resmen kendimi psikolojik bir deneyin parçası gibi hissediyorum. Şimdi bağıracak diye düşünürken elim ayağım birbirine dolanıyor. Yoruldum artık bu kadar saygısızlık olmaz. Siz benim yerimde olsanız napardiniz? Tedavi almalı mıyım? İşi degistiremem ama sabretmek de istemiyorum şu yaşta saçlarım tutam tutam dökülüyor? Var mı benim gibi? Ne olur yardım edin.
Kendimi yetersiz hissediyorum. İş hayatında bir işe yaramadığımı hissettiriyorlar. Bu sıkıntı nasıl aşılır?
Cevapla