İşyerinde çalışırken kendimi işe yaramaz beceriksiz hissediyorum?

3 hafta oldum ise gireli kendimi aptal gibi hissediyorum beceriksiz ve anormal hissediyorum ifade edemiyorum su an sesim bile mik mik cikiyo uyuyamıyorum sanki orada başka bı insanım eve gelince başka insanım dislanmis ve boş bı insan gözüyle görüldüğumu düşünüyorum paylasabilecegim kimsem yok nasil asacagimi bilemiyorum

İşyerinde çalışırken kendimi işe yaramaz beceriksiz hissediyorum?
Cevapla