İş bulamadığım için kendimi çok yetersiz hissediyorum ne yapacağım ben?

Ya öyle çok bir iş görüşmesine gitmedim ama gittiğim yerlerde olumlu olmadı dönmediler. Bulamadığım için moralim çok bozuldu. Dün bir iş görüşmesine gittim gitsilerim makyajım gayet iyiydi ama saçlarım kötüydü numaramı özellikle kaydetti daha görüşmelerim var döneceğim dedi. Acaba saçlarım öyle olduğu gibi mi hala dönmediler. Bugüne kadar en çok market işinde deneyimim var. Ben artık market dışında iş aradığım için bulamıyorum.
İş bulamadığım için kendimi çok yetersiz hissediyorum ne yapacağım ben?
Cevapla