İş bulamıyorum ve bu durumu çok kafama takıyorum ne yapabilirim?

Şimdiye kadar özel sektörde 5 ay kadar çalıştım sonrasında istesem de sanırım kış ayı olduğu için 3 ay boyunca iş aramama rağmen bulamadım
İş bulmak için illaki KPSS'ye girmem mi gerekiyor? bilmiyorum ama bu yaştan sonra da içimde ders çalışma isteği yok liseden mezun olalı 6-7 sene olmuş..
KPSS olmadan da güzel bir işim olamaz mı? kendimi ders çalışmaya zorlamak istemiyorum bir de matematik çalışmak istemiyorum
İş bulamıyorum ve bu durumu çok kafama takıyorum ne yapabilirim?
Cevapla