Şimdiye kadar özel sektörde 5 ay kadar çalıştım sonrasında istesem de sanırım kış ayı olduğu için 3 ay boyunca iş aramama rağmen bulamadım
İş bulmak için illaki KPSS'ye girmem mi gerekiyor? bilmiyorum ama bu yaştan sonra da içimde ders çalışma isteği yok liseden mezun olalı 6-7 sene olmuş..
KPSS olmadan da güzel bir işim olamaz mı? kendimi ders çalışmaya zorlamak istemiyorum bir de matematik çalışmak istemiyorum
İş bulmak için illaki KPSS'ye girmem mi gerekiyor? bilmiyorum ama bu yaştan sonra da içimde ders çalışma isteği yok liseden mezun olalı 6-7 sene olmuş..
KPSS olmadan da güzel bir işim olamaz mı? kendimi ders çalışmaya zorlamak istemiyorum bir de matematik çalışmak istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım 24 yaşındasın daha yolun çok başındasın merak etme 🌿✨
KPSS tek çıkış yolu değil ama seçeneklerden biri. İstemeden ders çalışmaya kendini zorlaman da seni yıpratır. Önce “Ben ne yapmak istiyorum neye yeteneğim var neyi yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum?” diye kendine sor 🧠💭
Özel sektörde sertifika programları kısa kurslar staj tarzı başlangıçlar güzel kapılar açabilir. Matematik şart olmayan alanlar da var. Önemli olan düzenli bir yol haritası çıkarıp küçük adımlarla ilerlemen 🚶♀️
İstersen KPSS’yi sadece “öğretmen olmalıyım memur olmalıyım” diye değil daha geniş düşün. Ama hiç istemiyorsan kendini suçlama başka yolları planla. Hayatta güzel bir işe sahip olmak için tek formül yok bunu unutma 🌈
Kariyer yolculuğunda en kritik nokta kendini tanımak ve pes etmemek. Her gün çok küçük de olsa bir adım at kendine haksızlık etme olur mu? 💜